کد خبر : 78815
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 11:02

توافق نامه اجرای بزرگترین پروژه سرمایه گذاری در غرب تبریز امضا شد

توافق نامه اجرای بزرگترین پروژه سرمایه گذاری در غرب تبریز امضا شد

با امضای توافق نامه میان شهردار تبریز و سرمایه گذار ترکیه ای ، مقدمات سرمایه گذاری کلان در منطقه غرب تبریز فراهم شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تبریز بیدار ، در نشستی که پیش از ظهر امروز مابین شهردار تبریز و سرمایه گذار ترکیه ای برگزار گردید ، با امضای توافق نامه ای مقدمات اجرای بزرگترین پروژه تجاری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری در منطقه غرب تبریز فراهم شد.

بر اساس این توافقنامه سرمایه گذار طرح متعهد شده است بعد از تکمیل اسناد و مدارک مورد نیاز در مدت دو ماه نسبت به آغاز این پروژه اقدام نماید.

پروژه فوق الذکر در زمینی به مساحت ۲۶ هکتار و با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد که سهم شهرداری از این پروژه ۱۸ و سهم سرمایه گذار ۸۲ درصد خواهد بود.

قرار است در این مجتمع هتل های ۴ و ۵ ستاره، مجتمع های ورزشی و فرهنگی، سینما، مجتمع تجاری، درمانگاههای تخصصی و مجتمع های فرهنگی و آموزشی احداث شود.

همچنین در این مجتمع پارکینگ هایی به ظرفیت ۸ هزار اتومبیل و ۷۰ هزار متر مربع فضای سبز احداث خواهد شد.

شهرداری کلانشهر تبریز در راستای سیاست توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر محل اجرای این پروژه را در غرب تبریز تعیین نموده است.

مزیت های بالای تبریز سرمایه گذاران را علاقه مند کرده است
شهردار تبریز در حاشیه امضای این توافقنامه اظهار داشت: پتانسیل ها و مزیت های  بالای تبریز علاقه مندی سرمایه گذاران خارجی و داخلی به سرمایه گذاری در این شهر را در پی داشته است.

دکتر صادق نجفی با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته ۴- ۵ پروژه بزرگ مشارکتی با مشارکت کننده خارجی در شهر آغاز شده است گفت: توافق نامه ای که امروز به امضا رسید گام مهمی در توسعه غرب تبریز خواهد بود و این منطقه را متحول خواهد کرد.

شهردار تبریز با اعلام اینکه این پروژه ظرف دو ماه آینده عملیاتی خواهد شد گفت: اجرای این پروژه می تواند منطقه را در سطح بسیار بالایی توسعه دهد در  نزدیکی این پروژه مرکز آتا سنتر وجود دارد که با تکمیل این دو پروژه غرب تبریز با بهترین شرایط توسعه می یابد.

شهردار تبریز با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸ گفت: اجرای چنین پروژه هایی زیرساخت های لازم را فراهم می کند تا تبریز را برای این سال آماده نماییم.
از سرمایه گذاری در شهر استقبال و حمایت می کنیم
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با اشاره به حمایت شورای شهر تبریز از سرمایه گذاری بخش خصوصی خارجی و داخلی در راستای توسعه تبریز گفت: اعضای شورای شهر و شهردار تبریز از سرمایه گذاران حمایت می کند و به استقبال تمامی افرادی می رویم که قصد سرمایه گذاری در پروژه های مختلف شهری تبریز را دارند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی تبریز گفت: احداث ۸ هزار پارکینک در این کمپلکس مسئله وجود پارکینک در چنین پروژه بزرگی را رفع می کند و در کنار آن باید دسترسی ها و خروجی های این کمپلکس و مجموعه بزرگ باید بخوبی طراحی شود تا مشکلی در ترافیک منطقه بوجود نیاید.

وی در پایان گفت: مشارکت های و سرمایه گذاری ها در مجموعه شهرداری تبریز در چهارچوب شیوه نامه سرمایه گذاری صورت می گیرد و در این شیوه نامه مشوق های بسیار خوبی برای سرمایه گذاران پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.