کد خبر : 78626
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 11:44

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه هنر اسلامی تبریز و پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به امضای محمدعلی کی‌نژاد و محمد بهشتی رسید.

به گزارش شبستر خبر ، تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری طرفین در جهت استمرار ارتباط بین دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور منعقد شد.

معماری، باستان سنجی و باستان شناسی، حفاظت و مرمت، مردم شناسی، هنر اسلامی و صنایع دستی و سایر تحقیقات و مطالعات میان رشته ای از اهم حوزه‌های این تفاهم نامه به شمار می‌روند که این تفاهم نامه ۷ ماده ای به مدت ۵ سال معتبر بوده و برای مدت مشابه نیز قابل تمدید است.

بهره مندی طرف‌ها از امکانات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای یکدیگر، همکاری در برگزاری همایش‌های مشترک علمی در زمینه‌های تخصصی، همکاری در ایجاد و راه اندازی رشته‌های آموزشی و پژوهشی میان رشته ای، استفاده از توان علمی طرفین برای انجام طرح‌های میدانی، صحرایی، آزمایشگاهی و موزه ای یکدیگر، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و میان مدت و همکاری در تدوین تاریخ ایران بر اساس نتایج کاوش‌های باستان شناختی از سایر موضوعات این تفاهم نامه است.

بازدید از مجموعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و همچنین ساختمان‌ها و عمارت‌های در حال مرمت اضافه شده به دانشکده معماری و شهرسازی این دانشگاه مورد بازدید رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.