کد خبر : 78601
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 10:40

کشتی آذربایجان در سال‌های گذشته دچار افت شده بود

کشتی آذربایجان در سال‌های گذشته دچار افت شده بود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با رو به رشد خواندن وضعیت کشتی استان گفت: کشتی آذربایجان در ۳-۴ سال گذشته کلاً دچار افت شده بود و چیزی برای ارائه نداشت.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم ، محمد شروین اسبقیان درباره برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی یادواره زنده‌یاد علیرضا سلیمانی به میزبانی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه این مسابقات با حمایت استانداری، شهرداری، شورای شهر و فدراسیون کشتی به نحو احسن برگزار شد و تبریز مثل همیشه در امر میزبانی شایسته ظاهر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره وضعیت ورزش کشتی در تبریز و علت ناکامی نمایندگان استان در این رقابت‌ها تأکید کرد: پرویز هادی باوجود آسیب‌دیدگی در این رقابت‌ها شرکت کرد و از سوی دیگر یونس سرمستی رشته تخصصی‌اش کشتی پهلوانی نیست و همه این مسائل مزید بر علت شد تا نمایندگان استان نتوانند نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: عملکرد نمایندگانمان در این بازی‌ها قابل‌بررسی و مطالعه است ولی در کل وضعیت کشتی استان رو به بهبود است. کشتی آذربایجان در ۳-۴ سال گذشته کلاً دچار افت شده بود و چیزی برای ارائه نداشت. قطعاً باید نقاط ضعف موردبررسی قرار گیرد و نقاط قوت هم بهتر از قبل تقویت شود.

اسبقیان در پاسخ به این سؤال که بحث انتصابش به‌عنوان دبیر فدراسیون دومیدانی به کجا رسید، گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست و در روزهای آینده مشخص می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد علت عدم حضور رئیس‌جمهور یا وزیر ورزش در مراسم اختتامیه مسابقات علی‌رغم نامه‌نگاری‌های صورت گرفته، تصریح کرد: آقای استاندار که مقام عالی استان هستند و به عبارتی نماینده رئیس‌جمهور محسوب می‌شوند، به‌جای ایشان در مراسم حضور یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.