کد خبر : 78522
تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2015 - 23:30

اکران فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم در شبستر

اکران فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم در شبستر

فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم در سینما فرهنگ شبستر اکران می شود.

۲به گزارش  شبسترنیوز فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم  در  سینما فرهنگ شبستر اکران می شود.

این فیلم همه روزه قبل از ظهر ساعت۱۰ صبح  و بعد از ظهرها روزهای زوج ساعت ۱۶ عصر  در سینما فرهنگ شبستر برای تماشای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به دکه مطبوعاتی بادامچی (میدان نماز) دکه مطبوعاتی حسن زاده(جنب استخر) دکه مطبوعاتی محسن(جنب دانشگاه آزاد) ویدئو کلوپ باران(خ پاسداران) و گیشه فروش بلیط  واقع در سینما فرهنگ شبستر (اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شبستر )مراجعه یا با شماره های ۴۲۴۲۴۰۵۵-۴۲۴۲۸۱۰۱ تماس حاصل نمایند.

شاهزاده روم   نام   فیلم سینمایی   انیمیشن   به کارگردانی   هادی محمدیان   و تهیه‌کنندگی   حامد جعفری   است. این فیلم پس از اخذ پروانه ساخت در مدت ۱۵ ماه در گروه هنرپویا به تولید رسید. این انیمیشن سینمایی محصول سال ۱۳۹۳ است.

خلاصه داستان

شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند… این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هریس یکشنبه , 27 دسامبر 2015 - 11:42

با سلام به خدمت جنابعالی خواهشمند است در صورت امکان از مسئولین مخابرات شبستر در خصوص اختلال و قطع تلفنهای همراه در روستای هریس بپرسید که آیا این درست است که نزدیک به سه ماه می باشد که در تلفنهای همراه و خارج از استان این روستا اختلال و در یک هفته اخیر چند روز بعد از ظهر قطع شده بود ؟ چرا این قدر حق مشتری را ضایع می کنند و این در حالی است که مسئول مخابرات هریس جوابگوی این مساله نیست و به هر نحو ممکن از جواب دادن تفره می رود.