کد خبر : 77498
تاریخ انتشار : جمعه 18 دسامبر 2015 - 15:48

نباید خوشحال شویم که بحث هسته ای حل شده است/ هر جایی که برخلاف دستورات رهبری عمل شود ملت اعتراض می کنند

نباید خوشحال شویم که بحث هسته ای حل شده است/ هر جایی که برخلاف دستورات رهبری عمل شود ملت اعتراض می کنند

امام جمعه شبستر در واکنش به کسانی که می گویند انتقاد باید کنار گذاشته شود گفت::در هر حرکتی که برخلاف دستورات رهبری باشد ملت ایران اسلامی اعتراض شان را اعلام می کنند.

DSC0025873-357x3901-357x390به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)گفت:در زمان امامت امام انسان باید بر اساس عقل و شرع امام خود را بشناسد.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) اظهارکرد: رابطه با مراجع و ولی فقیه در زمان غیبت به معنی رابطه با امام زمان (عج) است و اگردر کسی تردیدی کوچک در خصوص اصل ولایت فقیه و مراجع پیدا شود آن شخص مریض است

وی اضافه کرد:پیروان اصلی امام زمان(عج) کسانی هستند که تبعیت از دستوارات ولایت فقیه و مراجع را بر خود واجب می دانند و باید دقت کنیم که مخالفت با ولی فقیه در واقع مخالفت با امام زمان(عج) است.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه نباید خوشحال شویم که مسئله هسته ای حل شده افزود:وقتی تشکیلات آب سنگین اراک را برمی چینیم کجای این به نفع مان است.

وی ادامه داد:ضمن تشکر از هیئت مذاکره کننده اصرار ملت بر این است که دستورات و شروط رهبری در خصوص برجام عملی شود.

محمدزاده در واکنش به کسانی که می گویند انتقاد باید کنار گذاشته شود تصریح کرد:ملت ایران اسلامی نگهبان دین و مدافع خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و در هر حرکتی که برخلاف دستورات رهبری باشد اعتراض خواهند کرد.

امام جمعه شبستر افزود:باید دقت کنیم که مخالفت آمریکا با اسلام،قرآن و نهضت امام حسین (ع) می باشد و حق نداریم با کسانی که مخالف دین مان هستند آشتی کنیم.

وی با اشاره به کشتار مظلومانه شیعیان در نیجریه اظهارداشت:اگر در جایی یک جاسوس آمریکایی و اسرائلی به سزای خود برسد همه واکنش نشان می دهند در حالی که صدها نفر از مردم مظلوم نیجریه به شهادت رسیده اند و سکوت حاکم شده است.

محمدزاده با محکومیت کشتار شیعیان خاطرنشان کرد:وظیفه شرعی مان است که در چنین مسائلی اعمال دشمنان را محکوم کرده و مخالفت خودمان را نشان دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.