کد خبر : 77045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2015 - 9:54

معتمدان تسوج در هیات اجرایی انتخابات اسفندماه تعیین شدند

معتمدان تسوج در هیات اجرایی انتخابات اسفندماه تعیین شدند

زنگ انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صدا درآمد و از همین هفته و هفته آینده نیز ثبت نام نامزدهای این مجالس در وزارت کشور یا فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه (شبستر) آغاز می شود .

به گزارش شبسترنیوز، جلسه انتخاب معتمدان اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در بخش تسوج برگزار شد.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ۷ اسفندماه همزمان با مجلس خبرگان برگزار می شود، همین معتمدان و هیات های اجرایی از اختیارات بیشتری برخوردار بوده و در مرحله اول احراز صلاحیت نامزدها (براساس استعلام مراکز چهارگانه) نقش دارند.
برهمین اساس، پس از رای گیری از حاضران، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در بخش تسوج تعیین شدند.
بخشدار تسوج در این جلسه تاکید کرد: در انتخابات تنها ملاک برای ما عمل به قانون است، از این رو با تمام توان تلاش می کنیم تا فرموده ی حضرت امام که میزان رای ملت است و همچنین تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن رای مردم در انتخابات محقق گردد.
اسکندری ادامه داد: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها و در نهایت حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات است.
بخشدار تسوج در پایان گفت: هر جا که همدلی، صداقت و راستی معیار و قانون، ملاک عمل قرار گیرد و سلیقه ای عمل نشده، بدون شک اختلاف پیش نمی آید، این مسایل باید مد نظر همه باشد تا در کنار مردم همیشه در صحنه، انتخابات با شور و نشاط فراوان و شرکت حداکثر واجدین شرایط برگزار گردد.
 انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.
علیرضا خوش نیت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بی نام پنج‌شنبه , 17 دسامبر 2015 - 12:50

خوب چرا اسامی رو اعلام نکردید؟

سلام پنج‌شنبه , 17 دسامبر 2015 - 14:05

اسامی ورای ها اعلام نشده چرا