کد خبر : 76854
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 20:43

دیدار مردمی شورای اسلامی و شهردار وایقان برگزار شد+تصاویر

دیدار مردمی شورای اسلامی و شهردار وایقان برگزار شد+تصاویر

دیدار مردمی شهردار و شورای اسلامی شهر وایقان در محل مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

IMG_5743به گزارش شبسترنیوز شهردار وایقان در دیدار مردمی با ارائه عملکرد ۲ ساله شهرداری  گفت : به لحاظ رکود حاکم بر کوره های آجرپزی و به تبع آن مشکلات اقتصادی مردم درآمد شهرداری از منابع داخلی نسبت به ۸ سال گذشته هیچ تغییری نکرده و ثابت مانده است.

وی با تحلیل آماری بودجه شهرداری در سالهای گذشته اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال ۸۴ و ۸۵ مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال بود که این رقم تا سال ۹۲ هیچ تغییری نکرده است و  شهرداری را با همان بودجه سال ۸۵ تحویل گرفته ولی برابر تلاشهای صورت گرفته و علی رغم مشکلات اقتصادی مردم این رقم در سال ۹۳ و ۹۴ دو برابر شده و صد در صد بیش از پیش بینی تحقق یافته است.
ابراهیمی افزود: با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته و مساعدت مسئولین سعی شده کسری بودجه شهرداری از منابع دولتی تامین و جبران شود  و در سال ۹۳ شهرداری وایقان بیشترین اعتبارات شهری شهرستان را بر خود اختصاص داده بود که از زمان تاسیس شهرداری این امر بی سابقه می باشد.

شهردار وایقان با اشاره به کمکهای دولت به شهرداری وایقان بیان کرد : منابع مالی شهرداریها از سه محل عمده ( اعتبارات متمرکز اعتبارات شهرستانی و اعتبارات داخلی )تامین میشود .
ابراهیمی با اشاره به فعالیت های شهرداری در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، عمرانی و خدماتی گفت:بیشتر برنامه های شهرداری بالاخص حوزه های اجتماعی و فرهنگی برای اولین بار در شهر وایقان اتفاق افتاد و رویکرد مدیریت جدید شهرداری وایقان رویکرد چند بعدی بوده و شهرداری در طول ۲ سال گذشته سعی کرده به تمامی عرصه های رشدی توجه و فعالیتهای خود را در بخشهای مختلف انجام دهد.
شهردار وایقان با اشاره به طرح های مشارکتی شهرداری وایقان بیان نمود : مشارکت مبنای توسعه شهری بوده و این عامل بعنوان اساسی ترین استراتژی و اولویت شهری همچنان ملاک و معیار خواهد بود.
شهردار وایقان همچنین با اشاره به دیدار و نشستهای تخصصی سالانه با وایقانی های مقیم مرکز اظهار نمود : تعامل و دیدار با وایقانی های مرکز همچنان ادامه می یابد تا از مشارکت آنان نیز در کنار مشارکتهای مردم ساکن وایقان بهره ببریم.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: شهرداری و شورا از هرگونه نقد و انتقاد سازنده و راهبردی استقبال می کند ولی با کسانی که مغرضانه و با فعالیتهای غیرقانونی در شبکه های اجتماعی  افکار عمومی را تشویش و ارزشها را زیر سوال می برند از طریق مراجع قانونی برخورد می شود.
شهردار وایقان با اشاره به فعالیت های اقتصادی افزود: اقتصاد شهری با اقتصاد شهرداری متمایز است ، دغدغه اصلی شورا و شهردار همچنان اقتصاد شهری و مشکلات معیشتی مردم بوده و فعالیتهای انجام یافته در این خصوص تا حصول نتیجه نهایی به جد پیگیری می شود.
ابراهیمی با اشاره به مشکلات فنی و کارشناسی شهرداریها اظهارکرد : شهرها موجودات زنده و پویایی هستند که همیشه در حال تغییر بوده و نیازهای متنوعی را مطرح می سازند که متاسفانه علی رغم این خصوصیت از نظر بدنه کارشناسی ضعیف بوده و در اکثر رشته های تخصصی فاقد کارشناس و متخخص می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر وایقان نیز در این نشست با بیان گزارش عملکردی از فعالیت شورای اسلامی در طی دوسال گفت:شورای اسلامی همیشه خدا را شاکر هست که مردم وایقان همیشه در کنار آنان بوده و همانند گذشته در اجرایی شدن پروژه های اقتصادی و عمرانی شهر از جمله سند دار کردن زمین های وایقان و تامین منابع مالی برای روشنایی کمربند شهری کمال همکاری را با مجموعه شورا و شهرداری دارند.
حسین جلالی عضو شورای وایقان نیز گفت: ما باید همیشه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر استفاده کنیم چرا که این جوانان و نیروهای صادق هستند که با تلاش و همکاری خود باعث رشد و آبادانی شهر میگردند.

وی با دعوت مردم به همدلی و اتحاد و نکوهش هرگونه تخریب شخصیتی و نگاه منفی به عملکرد مسئولان افزود : دشمنان ما همیشه خواستار نفاق و جدایی هستند ولی امروز به یاری خداوند و آگاهی شما مردم شریف و جوانان پرتلاش این آرزوی کج اندیشان برباد رفته است.

جلالی اضافه کرد:افرادی که انتقاد میکنند همیشه باید نیمه پر لیوان را نیز ببینند و تمام پلهای پشت سر را خراب نکنند چرا که در این صورت از طرف تمام اقشار طرد خواهند شد.
در پایان این نشست،حاضرین سوالات و پرسش های خود را به شکل شفاهی و کتبی ارائه کردند و پاسخ های لازم توسط شهردار و شورا ارائه داده شد.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تصاویر/دیدارمردمی شهرداروشورای اسلامی شهروایقان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دانشآموزنمونه وایقان دوشنبه , 14 دسامبر 2015 - 21:05

امروز فیلمی ازکتک زدن دانش آموزان درالیگودرز درخبر۲۰\۳۰نشان دادند به من حاضرم معلمان مانیز مارا اینطوری بزنن .معلمان ما درنمونه وایقان مارا میکشن واز ترس آنها ماهم نمیتوانیم به هیج کی بگوییم مخصوصا آقای م.س وآقای س ح…ان روز م.س یکی ازدانش آموزان راز که خون ازدماغ وصورتش جاری شدوازحال رفت اسمش هم ی.ل.بود

رفیقی سه‌شنبه , 15 دسامبر 2015 - 11:50

قرار بود این دیدار پرسش پاسخ باشه ولی آقایون از ترسشون یه جوی رو انداختن که کل جلسه یه طرف رفت جلو…

همشم از خودشون تعریف کردن واقعا که مسخره است .. کاش یه زره هم از عیب هاشون میگفتن به مردم اه اه

شمسعلی نژاد چهارشنبه , 16 دسامبر 2015 - 8:00

۲ سال است که شهردار وایقان فقط شعار و شبه بازی می دهد این ۲ سال مابقی را به همین منوال اگر ادامه دهد آخرش هیچ. تا کی افکار گرانبهای مردم را فریب خواهیم داد؟؟؟