کد خبر : 7649
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژوئن 2014 - 17:17

بی حجاب ها مرده اند

بی حجاب ها مرده اند

امام جمعه شبستر گفت:بعضی ها توجیه می کنند که از ماهواره براي جنبه هاي علمي استفاده کنند، مگر علم فقط در ماهواره است؟ و اين همه دانشمند در طول تاريخ بشريت با ماهواره علم بدست آورده اند ؟ و هر دستگاهي كه با اسلام مبارزه كند شيطان و دجال است و باید از مواظب اثرات دجال هاي امواجي و سيار باشیم.

250x188x81194560-5749629.jpg.pagespeed.ic.i9GqoB_YFsبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع این شهر برگزار شدگفت:عقلانيت در همه چيز سرلوحه انساني است و اگر ميبينيم بد حجابي و بي حجابي و ماهواره و امثال اينها در جامعه روز به روز افزايش مي يابد ، دليل بر اين است كه عقلانيت در جامعه وجود نداردو بدحجاب ها فكر ميكنند كه اگر مثل عروسك در خيابان بروند براي اين ها شان است و اگر به سرو روي يك كسي نگاه كند ميبيند كه اخلاقيت و شان و مقام او به انسانيت شبيه است و يا به حيوانيت ؛

وی ادامه داد:انسان بايد در خود تامل كند كه آيا نشستن و برخاستن و آشاميدن و خوردن و پوشش من به انسانيت شبيه است و يا به حيوانيت .

امام جمعه شبستر در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به اینکه عده اي با تحريك استكبار جهاني تلاش می کنند كه راهپيمايي عليه حجاب را برپاکنندافزود: اگر دست از پا خطايي انجام دهند اين ملت نميگذارند آنها نفس بكشند .
وی در واکنش به شعار مرگ بر بی حجاب نمازگزران گفت:بي حجاب مرده است .
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به نیمه شعبان گفت:در حکومت آقا امام زمان(عج) تبعيض و بي عدالتي از بين ميرود و رفاه گسترش مي يابد و امنيت به صورت جهاني ميشود و طبقات مستضعف و ضعيف به طور كامل از بين ميرودو ثروتمندان خواهند ديد كه چقدر ثروتشان براي خود و چقدرش براي مردم است .

لذا وهابيت به جاي اينكه پرچمدار اسلام باند ، پرچمدار اسرائيل هستند ، ذلت باد بر اينها .

خطیب جمعه شبستر به والدین توصیه کرد از جوانان و اولادشان مواظبت كنند و افزود:خانواده ها بايد دقت بكنند ، هر روزي كه خانواده ها از ماهواره استفاده ميكنند ، شيطان به خانه می آبد و دلیل حرام بودن ماهواره این است که بر عليه امام زمان و شيعه و اسلام تبليغات علني ميشود و خریدوفروش وسایلی كه بر عليه امام و لايت فقيه تبليغات علني ميكند حرام می باشد .

وی افزود: بعضی ها توجیه می کنند که از ماهواره براي جنبه هاي علمي استفاده کنند، مگر علم فقط در ماهواره است؟ و اين همه دانشمند در طول تاريخ بشريت با ماهواره علم بدست آورده اند ؟ و هر دستگاهي كه با اسلام مبارزه كند شيطان و دجال است و باید از مواظب اثرات دجال هاي امواجي و سيار باشیم.
امام جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود مناسبت های هفته از جمله روز سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.