کد خبر : 75622
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 10:37

لزوم ذخیره سازی سوخت جایگزین نوع دوم برای تجهیزات دوگانه سوز/ باغداران در زمستان نیز باغ ها را رها نکنند

لزوم ذخیره سازی سوخت جایگزین نوع دوم برای تجهیزات دوگانه سوز/ باغداران در زمستان نیز باغ ها را رها نکنند

مدیر جهادکشاورزی هشترود گفت: از کلیه بهره برداران و تولید کنندگان کشاورزی می خواهیم که نسبت به ذخیره سازی سوخت جایگزین نوع دوم برای تجهیزات دوگانه سوز و پیش بینی لازم جهت گلخانه ها ، اماکن دامی و سایر تاسیسات کشاورزی اقدام نمایند .

به گزارش شبستر خبر به نقل از دانا ، مهندس اسماعیل کریمی اصل مدیر جهادکشاورزی هشترود گفت: از کشاورزان می خواهیم با توجه به کاهش شدید ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا و بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی برای سوخت وسایل گرمایشی مرغداری ها و گلخانه ها و محافظت از نهالهای میوه اقدام کنند.

 

وی همچنین افزود: از کلیه بهره برداران و تولید کنندگان کشاورزی می خواهیم که نسبت به ذخیره سازی سوخت جایگزین نوع دوم برای تجهیزات دوگانه سوز و پیش بینی  لازم جهت گلخانه ها ، اماکن دامی و سایر تاسیسات کشاورزی اقدام نمایند .

کریمی اصل اظهار کرد: برخی از درختان آستانه تحمل کمتری نسبت به سرمای زیر صفر دارند که باید با توجه به نظر کارشناسان مرتبط و اطلاعات و آگاهی در خصوص انواع درخت ها اقدامات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی انجام شود.

مدیر جهادکشاورزی هشترود تاکید کرد: برای محافظت در برابر سرما و یخبندان های ناشی از تشعشع کشاورزان باید علف های هرز باغ ها را جمع آوری کنند زیرا که رنگ تیره خاک گرمای بیشتری جذب خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.