دانشگاه علمی کاربردی شبستر

۴

بسمه تعالی

وزارت علـوم، تحـقیقات و فنـــاوری

دانشگاه جامع علمی کاربردی

(مرکز شبستر)

 دانشگاه جامع علمی کاربردی ( مرکز شبستر) در مقطع کاردانی ناپیوسته با مدرک سه ساله دیپلم و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای ورودی بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

امکانات رفاهی : ۱) ارائه وام دانشجویی تا ۴۰ درصد شهریه    ۲) ارائه غذای گرم دانشجویی    ۳) دریافت شهریه در طول ترم و در سه قسط

دانشجویان متقاضی وام شهریه پس ارائه مدارک مورد نیاز می توانند برای ۴ ترم متوالی در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۴ ترم متوالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، وام دانشجویی دریافت می نمایند که این وام حدوداً ۴۰ درصد شهریه دانشجو بوده و باز پرداخت آن ۹ ماه پس از فارغ التحصیلی دانشجو بصورت اقساطی دریافت میگردد.

از مزایای دیگر تحصیل در دانشگاه جامع علمی-کاربردی ارزش مدارک صادره از این دانشگاه می باشد. با توجه به اینکه دانشگاه جامع علمی-کاربردی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد مدرک صادره این دانشگاه علاوه بر ایران در همه کشورهای (اروپایی، آمریکایی و…) دارای اعتبار  بوده و ادامه تحصیل در هر سطح از آموزش عالی در هر کشور با مدرک صادره دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان پذیر می باشد.

در راستای ارائه خدمات به قشر کارمندی جامعه اکثرکلاسهای این دانشگاه در دو روز و بعد از وقت اداری می باشد.

دانشجویان فارغ التحصیل آموزشگاه های منطقه که دارای مدرک دیپلم ( ریاضی و فیزیک /  علوم تجربی / علوم انسانی / کاردانش / فنی و حرفه ای و …) هستند بدون هیچ نوع محدودیتی می توانند در تمام رشته های این مرکزآموزشی از گروه های صنعت یا مدیریت خدمات اجتماعی، نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند.

تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته در هر یک از رشته های این دانشگاه این امکان را برای دانشجو فراهم می نماید تا در صورت تمایل جهت تغییر رشته بتواند با مدرک کاردانی ناپیوسته خود در هر یک از رشته های این دانشگاه و یا سایر دانشگاه های ایران و کشورهای دیگر در مقاطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد،  نسبت به ادامه تحصیل اقدام نماید.

اساتید دانشگاه اکثراً با مدرک دکتری و جزو هیات علمی دانشگاه ها و شاغلین ادارات و ارگان های دولتی بوده و دارای تجربه کاری چندین ساله در حوزه آموزشی خود می باشند. اساتید مجرب این دانشگاه، در کنار آموزشهای تئوری، علاوه بر دوره های کارآموزی و کاربینی که بصورت مشخص دانشجو را با محیط کار آشنا می کنند، نسبت به انتقال تجربیات خود بصورت عملی به دانشجویان، تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند.

با توجه به اهداف عالیه این دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت تکنسین های آچار به دست و نیروهایی با توانایی ورود به بازار کار از مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته، ایجاد و بازبینی واحدهای درسی کاربینی و کارآموزی برای رشته های مختلف موجود در دانشگاه جهت آشنایی با محیط های کاری در جامعه، دانشگاه جامع علمی کاربردی با موسسات و کارخانه ها و شرکتها و ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی تعامل نزدیکی دارد.

ثبت نام از ۹۴/۰۹/۰۱  لغایت  ۹۴/۱۱/۱۵

آدرس: شبستر خیابان میلاد شرقی بعد از پل میلاد

شماره تلفن های تماس : ۴۲۴۲۶۷۶۷-۰۴۱ و ۰۹۳۷۵۵۹۲۶۶۴