کد خبر : 74530
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 نوامبر 2015 - 11:17

حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد و صنعت آذربایجان‌شرقی

حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد و صنعت آذربایجان‌شرقی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رسیدن به مراتب بالاتر با همدلی و همکاری امکان‌پذیر است و برای توسعه اقتصاد و صنعت استان باید از بخش خصوصی حمایت شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمدزاده در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک سهلان، با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌های موجود در گمرک باعث خوشحالی و سربلندی است، اظهار کرد: همه ما در این استان به صورت گروهی در کنار هم برای خدمت به مردم و توسعه استان هم پیمان شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت‌های موجود برای رفع کاستی‌ها و کمبودها باید استفاده شود، افزود: اگر با همکاری و همدلی برای انجام امور اقدام کنیم قطعا شاهد اتفاقات خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

محمدزاده با اشاره به مدیریت بنگاه‌های کشور در طول هشت سال دفاع مقدس و بیش از سی سال دوران تحریم‌های ظالمانه، اضافه کرد: مدیران کمتر کشوری این شرایط را تجربه کرده‌اند، امروز این دوران به عنوان کلاس و کارگاه آموزشی مدیریت دوران تحریم، برای مدیران بنگاه‌های ما تلقی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط پساتحریم تاثیر مدیریت خوب برای پیشرفت در این شرایط، خاطرنشان کرد: ما در استان شاهد این هستیم که همه مسئولان به کمک همدیگر آمده‌اند تا استان را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنند و با توجه به تجربیات دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، مدیران باید به خوبی بتوانند کار کنند.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوص، ادامه داد: رسیدن به مراتب بالاتر با همدلی و همکاری امکان‌پذیر است و برای توسعه اقتصاد و صنعت استان باید از بخش خصوصی حمایت شود.

محمدزاده در ادامه با تاکید بر بحث اجرای قانون در همه امور، تصریح کرد: قانون بر همه چیز اولویت دارد و همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و البته در مقابل آن نیز باید اجرای قانون را مطالبه کرده و به صورت جدی دنبال کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.