کد خبر : 735
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 نوامبر 2013 - 21:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خشک شدن دریاچه ارومیه موجب کوچ 14 میلیون نفر می‌شود بسته هستند

خشک شدن دریاچه ارومیه موجب کوچ 14 میلیون نفر می‌شود

خشک شدن دریاچه ارومیه موجب کوچ 14 میلیون نفر می‌شود

به گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام واعظ موسوی در شورای اداری شهرستان شبستر اظهار کرد: تربیت یافتگان مکتب اهل بیت به خاطر عناصری از جمله فرهنگ عاشورایی که تاثیرگذار در زندگی دارند، شناختی عمیق از زندگی داشته، چنان که در ماه محرم با وجود اختلاف سلیقه‌های مختلف، در کنار یکدیگر به عزاداری


به گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام واعظ موسوی در شورای اداری شهرستان شبستر اظهار کرد: تربیت یافتگان مکتب اهل بیت به خاطر عناصری از جمله فرهنگ عاشورایی که تاثیرگذار در زندگی دارند، شناختی عمیق از زندگی داشته، چنان که در ماه محرم با وجود اختلاف سلیقه‌های مختلف، در کنار یکدیگر به عزاداری می‌پردازند.

وی مسئولان را از اقشار متعهد و متخصص جامعه خواند و تصریح کرد: مسئولان در جایگاهی هستند که باید شعار را با شعور همراه کرده و تلاش کنند اشک روان، زنگار دل ها را به شفافیت فطری برساند.

واعظ موسوی حضور جوانان در مراسم مذهبی را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: به برکت این حضور مشکلات عدیده جامعه اسلامی با مشارکت مردم و جوانان برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه محرم شاهد کاهش جرایم و تنش‌ها در جامعه هستیم، اضافه کرد: در این ماه مشارکت اجتماعی در بالاترین سطح خود قرار داشته و امروز با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی اوج اقتدار ایران را شاهد هستیم چرا که جمهوری اسلامی ایران از با ثبات‌ترین نظام‌های خاورمیانه بوده و با وجود همه تهدیدها کشورهای ابرقدرت جز با کنار آمدن با ایران راهی نمی‌بینند.

وی در بخشی از سخنان خود به مشکل خشکی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: مشکل خشکی دریاچه ارومیه نه تنها مشکل منطقه، استان و کشور نیست، بلکه یک مشکل فرا ملی است و باید همه در چاره جویی برای آن تلاش کنیم چرا که در غیر این صورت باید 14 میلیون نفر به خاطر این معضل از سکونتگاه‌های خود کوچ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.