کد خبر : 73017
تاریخ انتشار : شنبه 21 نوامبر 2015 - 13:26

بسیج با تمام قوا، پرچمدار مبارزه با نفوذ است

بسیج با تمام قوا، پرچمدار مبارزه با نفوذ است

امام جمعه تسوج گفت:مقام معظم رهبری ۷۰ بار در سخنرانی های خود در خصوص نفوذ دشمن تذکر داده اند اما متاسفانه مسئولان اقدام جدی در این باره نکرده اندو بسیج با تمام قوای پرچمدار مبارزه با نفوذ است.

email.read_.php_-520x3901-520x39012به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام  بجانی در نمازجمعه این هفته تسوج با گرامیداشت هفته بسیج گفت:در معرفی بسیج گفته می شود که بسیج یک صورتی دارد ویک حقیقتی. صورت بسیج همان سازمان و تشکیلات وعضو گیری است که به امر امام راحل تشکیل شده والان هم بامدیریت مقام معظم رهبری ادامه دارد. اما حقیقت آن چیزی است که ریشه قرآنی دارد که توجه به آن حقیقت رفتار ما را نسبت به این سازمان مقدس تحت تأثیرقرارمی دهد.

بجانی با اشاره به روایات تصریح کرد:انسان باید به موقع به امر الهی لببیک گوید؛ بسیجیان اینگونه هستند، همچنانکه در جنگ تا ندای امام را شنیدند لببیک گفتند تا مصداق حدیث حضرت علی نشوند که فرموده اند هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد در زیر لگد دشمنش بیدار خواهد شد. بسیج در واقع یک اندیشه و فکر است اندیشه ای که انسان را موجودی مسئول می داند یعنی خود را در برابر خانواده، نزدیکان، جامعه مسئول می داند. یعنی در مقابل سرنوشت جهان و سرنوشت کشور بی تفاوت نیست، بسیج روشن بین و با بصیرت است یعنی شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویت، شناخت دشمن، شناخت وسیله ای که در مقابل دشمن باید بکار برد دارد. اگر اینگونه نباشد تمام کارهایش اشتباه است.

بجانی افزود: کشور ما زمانی می تواند بر مشکلات فائق آید که تفکر بسیجی در این کشور حاکم باشد و علت اینکه رسانه های بیگانه مانند رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل دائما شعارهای ضد بسیجی می دهند برای تضعیف این حاکمیت است اما بسیج امروز به دنبال سه وظیفه اساسی است: اول اینکه در برابر نفوذ دشمن بایستد، نفوذ دشمن که بعد از برجام به دنبال آن است. مقام معظم رهبری ۷۰ بار در سخنرانی های خود تذکر داده اند اما متاسفانه مسئولان اقدام جدی در این باره نکرده اند بسیج با تمام قوای پرچمدار مبارزه با نفوذ است.

وی اضافه کرد:دومین وظیفه بسیج مبارزه با آسیب های اجتماعی است. یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم هدف قرار دادن خانواده هاست، بسیج از راه های مختلف مانند آموزش دادن به دنبال عمل کردن به این وظیفه است.

خطیب جمعه تسوج سومین وظیفه بسیج را کمک به دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی نام برد که به اعتراف تمامی مسئولین کشور تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است نه مذاکره و رابطه با آمریکا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شیخ ولی شنبه , 21 نوامبر 2015 - 22:22

بهتر نیست نام «شهدای ۱۵ خرداد » را از مدرسه روستای شیخ ولی حذف کنند و اسم « رویا دبستانی » انتخاب نمایند!!!