کد خبر : 72691
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 11:50

“ویزا” مشکل اول و آخر زائرین اربعین/وضعیت صدور ویزا در اهواز،سوسنگرد و خرمشهر گره خورده است

“ویزا” مشکل اول و آخر زائرین اربعین/وضعیت صدور ویزا در اهواز،سوسنگرد و خرمشهر گره خورده است

وضعیت صدور ویزا در شهرهای خرمشهر و سوسنگرد مناسب نیست مردم در شلمچه و چزابه بلاتکلیف هستند و ویزا برای آنها صادر نمی شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از دانا ، وضعیت صدور ویزا در شهرهای خرمشهر و سوسنگرد مناسب نیست مردم در شلمچه و چزابه بلاتکلیف هستند و ویزا برای آنها صادر نمی شود.

جاسم مجیدی پور فرماندار سوسنگرد درباره مشکلات صدور ویزا در سوسنگرد اظهار داشت: با توجه به ازدحام پیش آمده جلوگیری از برخی مشکلات کمی سخت است.

وی افزود: برای رفع این مشکلات نیروها را افزایش دادیم و مقرر شد بانک های عامل برای دریافت وجوه تا ساعت اولیه شب فعال باشند.

فرماندار سوسنگرد عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده پیش بینی ما صدور روزانه ۵ تا ۶ هزار ویزا در سوسنگرد است.

طولانی شدن  روند صدور ویزا در اهواز هم موجب سردرگمی و نگرانی زائرین اربعین حسینی شده است برخی از مردم می گویند با چنین روندی ویزای ما پایان ماه صفر هم صادر نخواهد شد.
ویزای اضطراری که وعده داده بودند تا در مرزهای سوسنگرد و خرمشهر صادر شود تا این لحظه عملی نشده است در خرمشهر غرفه ای که ویزای اضطراری صادر می کرد غیرفعال است.
کارمندان کنسولگری عراق در خرمشهر به دلیل اختلاف با مسئولین ایرانی این روزها هتل نشنین شده اند  تا روز به روز به تعداد زائرین بی ویزا در مرز شلمچه افزوده شود.
علاوه بر سیل عظیم عاشقان امام حسین در خوزستان، مردم سایر استان ها هم برای گرفتن ویزای اضطراری، چند روزی است در این دو مرز معطل مانده اند.
تجربه ثابت کرده است هر چه به اربعین نزدیک تر می شویم با جمعیت بیشتری در مرزهای شلمچه و چزابه روبرو خواهیم بود اگر تدبیری فوری برای صدور ویزا صورت نگیرد قطعا مردم و مسولان با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند بود.
جای تعجب است که چرا مسئولین حج و زیارت ، از سالهای قبل کسب تجربه نمی کنند تا به جای تسهیل در امر زیارت سیدالشهدا،شاهد این نابه سامانی ها در صدور ویزا برای زائرین اربعین نباشیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.