کد خبر : 72670
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 9:59

خودروسازان در مجلس هم صاحب کرسی اند

خودروسازان در مجلس هم صاحب کرسی اند

علیلو نماینده مجلس با طرح این سئوال که چرا این تسهیلات به سایر صنایع اختصاص نمی‌یابد جواب آن را در رانت، انحصار و سودجویی خلاصه کرد و اضافه کرد: خانواده مافیای خودرو در دولت جا خوش کرده و در قوه مقننه دارای جایگاه و صاحب کرسی خاصی است و این می‌شود داستان این تسهیلات ویژه برای خودروسازان.

به گزارش شبستر خبر به نقل از برترین ها ،  علیلو نماینده مجلس با طرح این سئوال که چرا این تسهیلات به سایر صنایع اختصاص نمی‌یابد جواب آن را در رانت، انحصار و سودجویی خلاصه کرد و اضافه کرد: خانواده مافیای خودرو در دولت جا خوش کرده و در قوه مقننه دارای جایگاه و صاحب کرسی خاصی است و این می‌شود داستان این تسهیلات ویژه برای خودروسازان.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مصرف کنندگانی که از این طرح استقبال کرده‌اند در واقع محصولات خودروسازان را با ۲ برابر قیمت کنونی خریداری کرده‌اند و بعد از ۵ سال هم محصولی که مستهلک شده صاحب خواهند شد.وی با یادآوری روند حمایتی که از خودروسازی طی سالیان گذشته و در چندین دولت متوالی صورت گرفته تصریح کرد: این نوع حمایت نه تنها رونق این صنعت، ارتقاء کیفیت، رقابتی شدن، حضور در بازارهای جهانی و … را از این صنعت گرفته بلکه زمین‌گیر شدن آنها را به دنبال داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس جمعه , 20 نوامبر 2015 - 14:30

سلام واقعا نماینده به این میگن ارزش نماینده را دارید جناب آقای علیلو .

شناس شنبه , 21 نوامبر 2015 - 10:25

آقای نماینده شما فقط بچسبید به مسئله خودرو و هی داد بزنید آخرش چی؟ حرفهای شما پشیزی ارزش ندارد. لطفا اگر در خصوص مشکلات مربوط به شهرستان این همه وقت می گذاشتید الان وضعیت شهرستان وامانده شبستر اینگونه نبود آقای نماینده؟؟؟