کد خبر : 7199
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژوئن 2014 - 11:52

توقیف خودروی مورانو باخلافی 21 میلیون ریال در شبستر

توقیف خودروی مورانو باخلافی 21 میلیون ریال در شبستر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر از توقیف خودروی سواری نیسان مورانو با مبلغ خلافی بالغ بر 21 میلیون و 550 هزار ریال در ‌شهرستان شبستر خبرداد.

250x153x80150056-2596213.jpg.pagespeed.ic.OFGmAXI7Knبه گزارش شبسترنیوز سرهنگ علی صفائی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر با اعلام خبر توقیف خودروی سواری نیسان مورانو در شهرستان شبسترگفت: برای اجرایی کردن ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه تا ظرف مدت یک‌ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننماید، راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه است.
وی افزود: این خودرو نیز به علت داشتن مبلغ جریمه بالغ بر 21 میلیون و 550 هزار ریال شناسایی و پس از اطلاع‌رسانی به مالک آن و پس از گذشت مهلت مقرر توسط پلیس راهور شهرستان شبستر توقیف شد.

صفایی در بخش پایانی گفتگو خود گفت: این خودرو هم‌اکنون در پارکینگ پلیس راهور شهرستان شبستر می باشد و بعد از انجام اقدامات قانونی و پرداخت مبالغ جریمه ترخیص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علیرضا چهارشنبه , 4 ژوئن 2014 - 12:19

با سلام من صاحب این مورانورو میشناسم . ایشان حدود سه ماه است این ماشینرو خریداری کرده . و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد خرید و فروش خودرو . اقدام به گرفتن خلافی ننموده اند .
از مردم عزیز شبستر تقاضا دارم در هیچ موردی به حرف بنگاه هایه خرید و فروش ماشین گوش ندهند و هرگز اعتماد نکنند . چون اینگونه افراد به خاطر پول کمیسیون ار گفتن هیچ گونه دروغی پرهیز نمیکنند .