کد خبر : 71401
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 22:25

فکر و رفتار ملت در زندگانی بر مبنای سیره اهل بیت(ع) است/دشمنان با شبکه های ماهواره ای به قومیت گرایی دامن می زنند

فکر و رفتار ملت در زندگانی  بر مبنای سیره اهل بیت(ع) است/دشمنان با شبکه های ماهواره ای به قومیت گرایی دامن می زنند

فرماندارشبسترگفت:ملت در جامعه اسلامی با عشق و علاقه به اهل بیت (ع) زندگی می کنند و قلب ها،فکرها و رفتارها در زندگانی این ملت بر مبنای سیره اهل بیت(ع) است.

IMG091040641-11سید سعید کاشانی فرماندار شبستر در گفتگو با شبسترنیوز با اشاره به توهین به آذری ها در برنامه فیتیله گفت: در این خصوص باید دقت نظر میشد تا این اتفاق نیفتد ولی در هرصورت  برخورد های مناسب انجام یافته و ادامه خواهد داشت و رئیس سازمان صداوسیما نیز از مردم عذرخواهی کرده اند.

فرماندارشبستر با اشاره به سواستفاده جریان قومگرا در این مواقع اظهارکرد:عده ای منتظر چنین مواقعی هستند تا از بحث قومیت ها استفاده کنند و در جنگ نرم نیز این بحث مورد توجه استکبار جهانی و عواملش می باشد

وی ادامه داد:دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و مجازی  به بحث قومیت گرایی دامن می زنند و این امر از معاندین نظام اسلامی که از استکبارجهانی خط میگیرند دور از انتظار نیست وهدفشان موج سواری در این زمینه است.

کاشانی تصریح کرد: ملت عزیز ایران اسلامی که شامل قومیت های مختلف می باشد در نهایت آرامش و با صمیمیت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند.

فرماندار شبستر با محکومیت گستاخی سردمداران جریان قومگرا و توهین به اهل بیت (ع) توسط شبکه گوناز تی وی بیان کرد: در جامعه اسلامی با عشق و علاقه به اهل بیت (ع) زندگی می کنند و قلب ها،فکرها و رفتارها در زندگانی این ملت بر مبنای سیره اهل بیت(ع) است.

این مقام مسئول افزود: آموزه های دینی و قرآن انسان ها را به پیروی از مکتب اهل بیت که انسان ساز،جامع و فراگیر است هدایت می کنند در حالی که عده ای به اشکال مختلف مخالفت خود با اسلام ناب را نشان می دهند و برای تحریک و جریحه دار کردن عواطف اعتقادی مذهبی مسلمانان به اهل بیت(ع) و مقدسات هتک حرمت می کنند .

کاشانی در پایان خاطرنشان کرد:ملت ایران در قومیت های مختلف از جمله ترک،بلوچ،کرد،لر و… همگی تکه هایی از یک پیکر هستند و مشکلی وجود نداشته ودر این موضوع نیز مسئولین ارشد نظام رصد می کنند تا برخوردهای لازم انجام شود و این قضایا تکرار نشود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.