کد خبر : 71144
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 نوامبر 2015 - 14:03

زمان آن گذشته که از هر چیزی برای خنداندن مردم استفاده کنیم/صدا و سیما از کل مردم و خصوصا مردم آذری زبان عذرخواهی کند

زمان آن گذشته که از هر چیزی برای خنداندن مردم استفاده کنیم/صدا و سیما از کل مردم و خصوصا مردم آذری زبان عذرخواهی کند

علی علیلو گفت:از صداوسیما می خواهیم در اسرع وقت و به صورت شایسته از مردم عزیز عذرخواهی کند.

image237762علی علیلو در گفت و گو با خبرنگار شبسترنیوز، در واکنش به توهین برنامه فیتیله به آذری زبانان، گفت:این قسمت از برنامه توهین سخیفی به آذری زبانان بود و از صداوسیما بعید است که بعد از ۳۶ سال تجربه فرهنگ و رعایت حرمت اقوام  و زبان ها و لهجه ها  که از حساسیت خاصی برخوردار است این اتفاق بیفتد و در بین مردم موج منفی ایجاد شود .

نماینده مردم شبستر اظهارکرد:صدا و سیما به خاطر این اقدام باید رسما از کل مردم و خصوصا مردم آذری زبان عذرخواهی کند و با مجریان و تهیه کننده این برنامه برخورد های لازم انجام شود تا باعث التیام خاطرمردم آذری زبان شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوراس اسلامی با اشاره به محتویات این برنامه تصریح کرد:این برنامه اهانت آمیز بود و دیگر زمان آن گذشته که از هر چیزی برای خنداندن مردم استفاده کنیم و خنداندن نیز هنری دارد و بااین محتواهای ضعیف نمی توان مردم را خنداند.

علیلو با محکومیت این اقدام خاطرنشان کرد:این مورد در نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز مطرح خواهد شد و ما نمایندگان مردم در مجلس از صداوسیما می خواهیم در اسرع وقت و به صورت شایسته از مردم عزیز عذرخواهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 14:18

ببینیم و تعریف کنیم .یعنی خواهید توانست صدا و سیمای تهران را وادار به عذر خواهی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 14:21

آخر مگر چه گفتند؟ بازهم به جنبۀ شمالی ها شکر.
اینهمه با زبان فارسی و رشتی و گیلکی این حرف هارا می زنند ولی کسی کاری ندارد. چرا همه چیز را شلوغ می کنید؟
بازهم بوی انتخابات می آید و سوء استفاده از وقایع شروع شده.

بشارت یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 14:33

ای کاش نماینده مردم شبستر و سایر نمایندگان استان نیز به سایر حقوق مهم و اساسی استان و شهرستان چنین اهمیت و عکس العملی نشان بدهند. اگر توهین به فرهنگ مردم آذربایجان رنج آور است پس بی تفاوتی به موضوع پروژه در دست احداث جاده شبستر- تسوج که بلاتکلیف است برای مردم هم رنج آور می باشد. کاش ذره ای از حساسیت جناب علیلو به موضوع برنامه فتیله به جاده مذکور هم تعلق داشت که با تمام تاسف هیچگونه پیگیری و حساسیتی از این بابت در آن جناب وجود ندارد.

فانوس سیس یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 16:35

انصافا اینو خوب اومدی.

ناشناس دوشنبه , 9 نوامبر 2015 - 13:32

با وضعی که ما می بینیم بازم با پیگیری های نماینده و اوردن چندین معاون وزیر جاده فوق داره با سرعت حتی کم پیش میره و الان تا سر خامنه تقریبا دو طرف جاده حاضر شده اون طرفم برخی جاها کار شده وگرنه به مسئولین اجرایی باشه که گفتن تا انتخابات هیچ پروژه ای در شهرستان نباید انجام بشه مبادا ازش بهره برداری سیاسی بشه

رضا یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 18:07

لعنت اولسون عوامل برنامیه
آذربایجان نماینده لری گلک بیر ایش گورسونن

ناشناس سه‌شنبه , 10 نوامبر 2015 - 0:19

قابل توجه همشهریان عزیز جاده ی شبستر- تسوج اگر این طور بره تا ۲۰سال آینده کار داره این سخن یک کار گر پیمانی که در انجا کار میکرد در کنار جاده ایستاده بود راننده سوارش کرد ازش پرسیدم این راه تا چند سال طول میکشه که درست بشه گفت۲۵سال طول میکشه چون کارگران کار نمیکنند .انصاف ندارن کار نکرده پول میخوان این مسولان چرا به کارگران مشغول بیکار.در جاده شبستر تسوج که در ظاهر کار میکنند اما در باطن هیچی نیست چون کارگران جاده را برا خو دشون مشغولیت کردند .این انصاف نیست تو جاده هر تصادفی بشه اون ها مقصرا که گذشته نزدیک بود به دلیل بی احتیاطی می نی بوس نزدیک بود تصادف کنیم . خلاصه کلام مسولان نخوابند و به فکر منفعت خود نباشن یه کم به این راه یا جاده توجه کنند بهتر میشه خدا اجرشان بده.از مدیریت سایت هم خواهش میکنم این نظر بنده راکه نظر یک نفر نیست بلکه سخن چند نفر از زبان یک نفر است را اد کنید .

ضیا سه‌شنبه , 10 نوامبر 2015 - 9:33

جناب ناشناسی که میفرمائید گارگران کار نمی کنند ، آیا خبر دارید که شرکت پیمانکار هر دو سه ماه یکبار به آن کارگران حقوق پرداخت میکند ؟ به قول خودمون : قئلدئغی ناماز آلدئغی نعمتی گورر. ( نمازی که میخونه بابت نعمتی که میگیره کافیه )