کد خبر : 7094
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 14:53

حضوردانشگاه آزاد اسلامی شبستر در نمایشگاه فناوریهای نو و پیشرفته تبریز

حضوردانشگاه آزاد اسلامی شبستر در نمایشگاه فناوریهای نو و پیشرفته تبریز

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با حضور پررنگ خود در دومین نمایشگاه فناوریهای نو و پیشرفته تبریز، بخشی از فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را در معرض دید علاقمندان در این استان قرار داد.

DSC_0095به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، دومین نمایشگاه فناوریهای نو و پیشرفته تبریز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، توانمندیهای علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان خود را در حوزه فناوریهای نو و پیشرفته به نمایش گذاشت.
در این نمایشگاه بخشی از اختراعات اساتید و دانشجویان، و نیز فناوریهای جدید آنان در بخشهای مختلف در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. رباتهای پرنده امدادی ، رباتهای زمینی امدادی ، مصالح ساختمانی با قدرت تحمل فشار بالا ، کم وزن و کم حجم، محصولات ارگانیک مجتمع های آموزشی تحقیقاتی پرورش دام، طیور و محصولات ارگانیک زنبورستان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، با هدف معرفی طرحها و ایده های دانش محور، و معرفی محصولات فناوری و طرحهای صنعتی از جمله موارد در معرض نمایش این دانشگاه بود.
دومین نمایشگاه فناوریهای نو و پیشرفته تبریز با پیشگامی استانداری آذربایجانشرقی و با حمایت دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، سازمانها و ادارات، تشکلهای صنفی و شرکتهای خصوصی از ششم تا نهم خرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
طبق اعلام منابع آگاه در مدیریت اجرایی نمایشگاه، غرفه فناوریهای نو و پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی شبستر جزء غرفه های برتر این دوره نیز انتخاب شد.

DSC_0095DSC_0124

DSC02376

DSC02377

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جعفر یکشنبه , 1 ژوئن 2014 - 17:06

جاي مهندس خدابخش خاليه…