کد خبر : 70610
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 15:37

استکبار ستیزی جزو اصول بنیادین انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی جزو اصول بنیادین انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شبسترگفت:استکبار ستیزی جزو اصول بنیادین انقلاب اسلامی می باشد و طبق منویات مقام معظم رهبری اتم مصداق استکبار آمریکا می باشد .

IMG_0680-400x2661-300x200به گزارش شبسترنیوز سرهنگ دوم پاسدار جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی۱۳آبان امسال نفرت خود از استکبار جهانی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهارکرد:استکبار ستیزی جزو اصول بنیادین انقلاب اسلامی می باشد و طبق منویات مقام معظم رهبری اتم مصداق استکبار آمریکا می باشد .

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد:۱۳آبان نماد مبارزه با استکبار می باشد و ملت با حضور خود از پیامبراکرم(ص) پیروی کرده و پایداری در استکبار ستیزی خود را اعلام خواهند کرد.

رزمی در بخش دیگر سخنان خود افزود:شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی از آموزه‌های مسلم و لایتغیر دینی ماست و هر کس که اعتقاداتش ریشه در کربلا داشته باشد، هیچ وقت زیر بار ستم و ذلت نمی‌رود.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در سطح مدارس بخش های سه گانه به همت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش خبرداد.

فرمانده سپاه شبستر در پایان ضمن دعوت اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی خاطرنشان کرد:یوم الله سیزده آبان امسال باید با شکوهتر برگزار شود و نباید این روز بزرگ مبارزه با استکبار جهانی کم رنگ شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس چهارشنبه , 4 نوامبر 2015 - 11:15

شبسترنیوز محترم؛ لطفا این سوال را پیگیری کنید و به صورت رمزآلود پاسخم را بدهید:………….