کد خبر : 70605
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 12:35

شعار «مرگ بر آمریکا»نماد برائت از ظالمان ودستور دینی است

شعار «مرگ بر آمریکا»نماد برائت از ظالمان ودستور دینی است

امام جمعه صوفیان گفت:ملت ایران اسلامی به مبارزه با استکبار با سرکردگی آمریکا و سگ آن اسرائیل ادامه خواهند داد و با شعار «مرگ بر آمریکا» آن را علنی می کنند.

c-2759-336x330به گزارش شبسترنیوز در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شد .

امام جمعه صوفیان با اشاره به توطئه های آمریکا در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی اظهارکرد: آمریکا از اول در صدد نفوذ به کشورهای اسلامی به خصوص ایران بوده است و در بحث مذاکرات هسته ای احساس کرد که فضارا امن دیده و می تواند نفوذ کند .

وی ادامه داد:آمریکا در پی آن است که ناکامی ها و شکست های خود از ایران را از طریق نفوذ سیاسی و امنیتی در ایران جبران کند که مقام معظم رهبری به موقع و خوب عمل کرده و تمام نقشه های آنان را با سخنرانی و درایت خویش نقش بر آب کردند و مسیر نفوذ را بستند.

مردانی پور از جمله روش های مقابله با نفوذ آمریکا را تقویت بنیه های علمی، فرهنگی ، اقتصادی و روحیه مقاومت در تمام عرصه ها دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی تولید، رفع بیکاری و اینکه متکی به خود باشیم تا بتوانیم توانمندی خودمان را در اقتصاد نشان بدهیم.

امام جمعه صوفیان ادامه داد:باید در داخل کاری کنیم که مردم متکی به اجناس خودمان شوند اما می بینیم افرادی می آیند به واردات تکیه می کنند که در این حالت از یک طرف اجناس خارجی به کشور می آید که این کار باعث وابستگی جامعه ما و افزایش بیکاری می شود و این بیکاری مشکلات زیادی را برای ما به وجود می آورد و از طرفی با نفوذی که می کنند می خواهند این وابستگی را بیشتر کنند .

مردانی پور با نصب العین قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری شعار مرگ بر آمریکا را نمود مبارزه و نفرت از استکبار دانست و گفت:ملت ایران اسلامی به مبارزه با استکبار با سرکردگی آمریکا و سگ آن اسرائیل ادامه خواهند داد و با شعار «مرگ بر آمریکا» آن را علنی می کنند و باید توجه داشت که شعار« مرگ بر آمریکا»صرفا یک شعار سیاسی نیست بلکه نماد برائت از ظالمان و کفار و یک دستور دینی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:آمریکا به بهانه حقوق بشر به کشورهای ضعیف هجوم می آورد و آن را فراموش کرده که در خود آمریکا نزدیک به ۵۰۰ نفر به دست پلیس آمریکا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یا کشته می شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تعدادی ازشاکیان رخش خودرو جمعه , 13 نوامبر 2015 - 0:53

باسلام وعرض ادب خدمت حاج اقا مردانی بور امام جمعه محترم بخش صوفیان .ماجمعی ازشاکیان شرکت رخش خودرو دیزل درجهت عملی نمودن فرمایشات شمابرای مبارزه باظالمان زمان روسای شرکت مذکور ومذورانشان که متاسفانه بعضا کارمند….. نیز هستندونیز حتی وکیل هم دربین حامیان شرکت مذکور دیده میشود بایاری خداوندمنان اقدام خواهیم نمودکه حمایت شما مایه امید خواهد بود