کد خبر : 70597
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 11:04

مبارزه با آمریکا تکلیف اصلی مسلمانان است/خندیدن یکی از راه های نفوذ است

مبارزه با آمریکا تکلیف اصلی مسلمانان است/خندیدن یکی از راه های نفوذ است

امام جمعه شبسترگفت: آمریکا برای رسیدن به اهداف قبلی خود به دنبال راه نفوذ می گردد و خندیدن یکی از راه های نفوذ است.

mohamadzadehبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی وفرارسیدن سالروز ۱۳آبان گفت:این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روزی تاریخی و دارای درس و پیام ثبت شده است.

وی با اشاره به رویداد های این روز اظهارکرد:در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توطئه ها و فتنه های استکبارجهانی آشکار شد و روز مبارزه با استکبار جهانی و مرگ بر آمریکا باید برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده بماند.

امام جمعه شبستر تصریح کرد:ظلم ستیزی و استکبار ستیزی یکی از اصول انقلاب اسلامی است و نباید گذر زمان باعث فراموشی این اصل شود و نسل امروزی باید بدانند که استکبار ستیزی جزو اصول ثابت انقلاب اسلامی است و اگر روزی انقلاب اسلامی از قرآن،اهل بیت،ولایت فاصله داشته باشد و استکبار ستیزی فراموش شود انقلاب منحرف می شود.

محمدزاده با اشاره به جنایت های آمریکا تصریح کرد:کینه و فتنه آمریکا بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی به طول تاریخ انقلاب برمیگردد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کینه استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی آغاز شد و نباید فراموش کنیم که آمریکا دشمن دیرینه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد:در هر جایی که فتنه بر علیه انقلاب اسلامی افتاد ،آمریکا از طراحان اصلی این فتنه ها بود و حمایت از منافقین و صدام  و فتنه سال های ۸۷ و ۸۸ و حمایت از گروه های تکفیری و داعش از جمله آنهاست.

امام جمعه شبستر افزود:مبارزه با آمریکا با هر راه ممکن جزو تکالیف اصلی تمامی مسلمانان و خصوصا ملت مسلمان ایران اسلامی است و همشه اقشار جامعه باید با حضور خود در عرصه و صحنه قدم های موثری در عرصه های مختلف بردارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهارداشت:برجام یکی از هزاران مشکلی است که آمریکا بر علیه دارد و نباید گفته شود که چون در برجام هستیم مرگ بر آمریکا را تعطیل نماییم چرا که مرگ بر آمریکاهای ملت است که آنها را مجبور به مذاکره کرده است و برای رسیدن به تمام اهداف انقلاب اسلامی  نباید شعار «مرگ بر آمریکا» فراموش شود.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود افزود:با انقلاب اسلامی نفوذ آمریکا و منافعش در ایران قطع شده است و اکنون آمریکا برای رسیدن به اهداف قبلی خود به دنبال راه نفوذ می گردد و خندیدن یکی از راه های نفوذ است و نباید به دشمنی چون آمریکا روی خوش نشان دهیم و انتظار خوش رویی از آنها داشته باشیم.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد:نفوذ با رابطه تفاوت دارد و اگر رابطه به نفوذ تبدیل شود نشانگر این است که دشمن به فکر سلطه است و برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید مراقبت های لازم انجام شودو تعیطلی کار تولید در داخل کشور و افزایش بیکاری از راه های نفوذ دشمن است.

وی در پایان با اشاره به شروط رهبری در بحث اجرای برجام گفت:باید شروط تعیین شده از سوی رهبری باید مدنظر قرار گیرد تا دشمن نتواند نفوذ کند و به این نکته باید توجه کنیم که آمریکا عنصر خطرناک و جانی خونخوار انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.