کد خبر : 70481
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اکتبر 2015 - 23:27

طرح بزرگ تقاطع غیر همسطح سه راهی سیس اجرا می شود

طرح بزرگ تقاطع غیر همسطح سه راهی سیس اجرا می شود

شهردارسیس از اجرای طرح عظیم تقاطع غیر همسطح سه راهی این شهر توسط راه و شهرسازی خبرداد.

DSC01698 - Copyبه گزارش شبسترنیوز کریم ناصری شهردار سیس در جمع کثیری از مردم شهر سیس با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) مهم ترین پروژه های در دست اجرا در شهر را برشمرد.

وی با اشاره به مشکل سه راهی سیس و تصادفات متعدد در این مکان گفت:پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی سیس توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرا به مناقصه گذاشته می شود تا شاهد احداث این طرح عظیم شویم.

ناصری با تقدیر از همت مردم شهرسیس و مشارکتشان در طرح های در حال ساخت در سطح شهر اظهارکرد:عملیات احداث درمانگاه شهر سیس پیشرفت قابل توجهی داشته است و می رود که تعهد ۵۰ درصدی به اتمام برسد تا دانشگاه علوم پزشکی تبریز طرح را به پایان برساند.

شهردار سیس با بیان اینکه قطعی مکرر برق از دیگر مشکلات مردم شهرسیس بود ،افزود: با درایت و تلاش مدیریت کاردان اداره برق شهرستان شبستر برق شهر تقویت شده و عملیات انتقال برق از شهر شبستر نیز به سرعت در حال اجراست و با اتمام این طرح مشکل برق سیس حل خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت های شهر سیس و مشارکت در حدعالی خیرین شهر تصریح کرد: مدرسه خیر ساز زینالی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل خواهد شد تا مهر آینده آماده تحصیل دانش آموزان شود و خیر محترم آقای بابازاده اسبقی نیز تعهد نوسازی مدرسه ۲۲ بهمن که تخریبی اعلام شده را داده اند .

ناصری با اشاره به طرح ضربتی کانیو گذاری و آسفالت ریزی کوچه های متعدد شهر سیس خاطرنشان کرد:به همت کارکنان شهرداری و پیمانکاران چهره کوچه ها عوض شده و این طرح ها را ادامه خواهیم داد تا شهری زیبا و شایسته مردم عزیز مان داشته باشیم.

شهردار سیس در بخش دیگر سخنان خود خواستار ارزش گذاری و بزرگداشت بزرگان شهر شد و گفت:ظرفیت فعلی سیس را مرهون و مدیون تلاش های گذشتگان هستیم و باید همیشه یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

وی در پایان با تقدیر از وحدت و همدلی مردم شهرسیس گفت: وحدت باعث شده بزرگترین مراسم عزاداری شهرستان شبستر در این شهر برگزار شود و مردم از نقاط مختلف استان و کشور در این مراسم عظیم عزاداری حضور یابند.

DSC01696

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 30 اکتبر 2015 - 0:36

خدایا آیا عمر ما خواهد رسید تا این تقاطع غیر هم سطح راببینیم؟
خدایا آیا روزی خواهد رسید که دیگر وعده این تقاطع جامه عمل پوشیده باشد؟
خدایا ایا وصیت کنیم که اگر نبودیم در افتتاح این تقاطع غیر همسطح ،یادی هم از ما داشته باشند؟
.
.
الهی به امید تو عمر را سپری میکنیم و در انتظاری روزی خواهیم بود که وعده آنروز برسد.

شبستر یکشنبه , 1 نوامبر 2015 - 1:03

سنگ بزرگ نشانه نزدنه برای تقاطع سیس یا نظرلو یا امیرذکریا یا شندآباد یا خامنه و … فقط یه زیرگذر ساده با دو ورودی و خروجی میخواد در حالیکه طرحهای کشیده شده خیلی گسترده هستند برای مثال برای تقاطع سیس طرحی بالغ بر چند هکتار و یه چیزی شبیه میدان آذربایجان تبریز طراحی شده که کل بودجه استان رو بدن انجام نمیشه چه برسه بودجه های شهرستانی و چه برسه بودجه سیس اقاجان ول کنید این هم سطح غیر هم سطح ها رو یه زیرگذر مثل چیزی که جلوی دانشگاه صوفیان هست واس این شهرها بزنید مردم راضی هستند

فانوس سیس دوشنبه , 2 نوامبر 2015 - 1:12

از بیانتون معلومه یه جورایی با پیشرفت شهرهای اطراف مشکل داری و این نشون میده اصالتا ش….ی هستی.
ان شاالله زودتر به این امر برسیم و شاهد افتتاح تقاطع باشیم تا چشم حسودا بترکه.

پدرام دوشنبه , 2 نوامبر 2015 - 19:17

عمرا اگه تقاطع انجام بشه ، باید چندین محرم بیاد و بره و کلی پول جمع بشه و پولا هم برای این هدف خرج نشه … واقعا تو محرم میاین کمک میکنین چرا اسمتون رو میگید ؟ واقعا جالبه ، افرادی هستن میلیونی به موسسه محک کمک میکنن و هیچ اسمی از خودشون به جا نمیزارن بعد از اول محرم طرف ۵۰ تومن کمک کرده هی باید پشت میکروفن بگن حااااااااااج فلانی کمک کرده صلوات بفرستین براش ..

امير چهارشنبه , 2 دسامبر 2015 - 16:35

من هم با نظر آقا پدرام موافقم
این یک سنت سیسی ها کاملا غلط و بده – هر کی کمک کرده دمش گرم خرج مردم کنین دیگه هی اسم صدا زدن نداره که
جای این حرفها یک دست همت بدید یک درمانگاه شبانه روزی درست کنید که مردم بدبخت گرفتار نشن که برن التماس یک دکتر بکنند طرف بیاد ۱۵۰ تومن بگیره ۴ تا دونه آمپول بزنه
زشت بخدا از خودتون دارید گوشت میکنید