کد خبر : 7033
تاریخ انتشار : جمعه 30 می 2014 - 15:36

خطر مفسدان  اقتصادی کمتر از خیانت های دشمنان اسلام نیست

خطر مفسدان  اقتصادی کمتر از خیانت های دشمنان اسلام نیست

امام جمعه شبستر:خطر مفسدان  اقتصادی نه تنها کمتر از خیانت های فتنه گران و دشمنان اسلام و انقلاب از قبیل صدام و آمریکا و … نیست بلکه از آن ها نیز بیشتر است . و ما از اقدام قوه قضاییه در مجازات مفسدین کلان اقتصادی حمایت میکنیم و انتظار این است که با مفسدین فرهنگی و اعتقادی جامعه ( بد حجابی و بی حجابی و …. ) نیز برخورد گردد .

imagesبه گزارش  شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع این شهر برگزار شد گفت:عامل قبولی عبادات و نماز تاثیر آن در اعمال خود انسان است.

وی بااشاره به حلول ماه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (س) افزود: همه مسلمانان باید پاسدار اسلام باشند.

خطیب جمعه شبستر در ادمه 15 خرداد سال 42 را سر آغاز انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) دانسته و با اشاره به اصول رهبری،مردم و هدف گفت:هرگاه این سه اصل حفظ شده است بیروزی و استمرار این نظام قطعی است ولی اگر یکی از این اصول فراموش شود ،احتمال خطا و اشتباه زیاد میشود و اصل نظام با خطر روبرو خواهد شد.

محمدزاده دربخش دیگرسخنان خود تصریح کرد:ولایت فقیه نه تنها رهبر مسلمانان جهان بلکه رهبر کل بشریت در زمان غیبت هست ، چرا که تنها راه نجات بشر در اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد:راه حل مشکلات اقتصادی وسیاسی جامعه را نمی توان در بیرون از مرز ها جستجو کرد و باید به نیروهای داخلی اتکا کرد و توجه به مشکلات داخلی از قبیل رشوه خواری و بد حجابی وظیفه تک تک مسئولین است .

خطیب جمعه شبسترافزود:خطر مفسدان  اقتصادی نه تنها کمتر از خیانت های فتنه گران و دشمنان اسلام و انقلاب از قبیل صدام و آمریکا و … نیست بلکه از آن ها نیز بیشتر است . و ما از اقدام قوه قضاییه در مجازات مفسدین کلان اقتصادی حمایت میکنیم و انتظار این است که با مفسدین فرهنگی و اعتقادی جامعه ( بد حجابی و بی حجابی و …. ) نیز برخورد گردد .
امام جمعه شبستر دربخش پایانی سخنان با اشاره به هدف اصلی این انقلاب که اجرای احکام اسلامی و برقراری نظام اسلامی در سراسر جهان بود افزود:نباید این اصل و هدف فراموش شود .

بهمن بهزادسیس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بختياري روابط عمومي بسيج اصناف شبستر یکشنبه , 1 ژوئن 2014 - 20:07

با سلام و ارادت و با ارزوي سعادت در عبادت اعياد شعبانيه جهت اطلاع به عرض عالي مي رسانم با توجه به اينكه ما هميشه لوگوي وبلاگ شبستر نيوز را در مرتبه اول وبلاگ بسيج اصناف قرار داديم در صورت امكان لوگوي حاضر شده وبلاگ بسيج اصناف را در كنار وبلاگتان قرار دهيد تا با همفكري وهمكاري هاي لازم در ترويج تفكرات بسيجي نشات گرفته از رهنمود هاي امام راحل ومقام معظم رهبري ميسر گردد . با تشكر بختياري شبستري