کد خبر : 69381
تاریخ انتشار : شنبه 24 اکتبر 2015 - 8:54

نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره برجام برگرفته از عزت حسینی است

نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره برجام برگرفته از عزت حسینی است

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در نماز جمعه این هفته تسوج با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) حرکت عزت بود، گفت: نامه ای که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور نوشت و برجام را با شرائطی تأیید کرد هم برگرفته از عزت حسینی است. وی اظهارکرد:این نامه با شرایطی که مقام معظم رهبری

email.read_.php_-520x3901-520x39011-520x390به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در نماز جمعه این هفته تسوج با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) حرکت عزت بود، گفت: نامه ای که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور نوشت و برجام را با شرائطی تأیید کرد هم برگرفته از عزت حسینی است.
وی اظهارکرد:این نامه با شرایطی که مقام معظم رهبری گذاشت مانند واقعه غدیر دشمن را ناامید کرد (الیوم یئس الذین کفروا) چون رعایت شرایط قطعا جلوی نفوذ آنها را خواهد گرفت.

امام جمعه تسوج ادامه داد:چون ورود دولت آمریکا به مذاکرات از اول فریبکارانه و با غرض پیشبرد اهداف خصمانه علیه ایران بوده است بنابراین به فرموده رهبر معظم انقلاب باید لحظه به لحظه مراقب این شیطان بزرگ باشد تا خسارت ببار نیاورد و چون قابل اعتماد نیستند رسما و کتبا باید لغو تحریم ها را اعلام کنند و اگر تحریم جدیدی به هر بهانه ای مانند حقوق بشر و.. وضع شود برجام باطل خواهد شد.
بجانی  با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در مورد ابهامات و ضعف ساختاری برجام از دولت و نمایندگان مجلس انتقاد کرد و تصریح کرد: چرا قبل از برطرف کردن ابهامات و ضعف های ساختاری با عجله توافق انجام شد این نشان می دهد که رفتارها و گفتارهای احساسی باعث شد این ضعف ها دیده نشود که از یک مسئول بعید است و اگر با علم به این ابهامات و ضعف ها صورت گرفته ، ممکن است خیانت محسوب شود. راه جبران این ضعف توجه به قسمت آخر نامه است که آقا می فرماید گشایش اقتصادی و بهبود معیشت در گرو اقتصاد مقاومتی است و عدم ورود بی رویه کالا است،باید توجه شود که از آمریکا هیچ کالای مصرفی وارد نشود در اینصورت انشاالله این عدم دقت از طرف مسئولین در فهمیدن ابهامات و ضعف های ساختاری جبران خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.