کد خبر : 6705
تاریخ انتشار : جمعه 23 می 2014 - 10:09

ماهواره ریشه خانواده های ایرانی را می خشکاند

ماهواره  ریشه خانواده های ایرانی را می خشکاند

جلسه ی بررسی آسیب های ماهواره در شهر تسوج با سخنرانی جانشین سپاه ناحیه شبستر سرگرد پاسدار رزمی در مسجد موسی بن جعفر(ع) تسوج برگزار شد .

250x164xUntitled_17.jpg.pagespeed.ic.mDax9q13HHبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز از تسوج ,جلسه ی بررسی آسیب های ماهواره در شهر تسوج با سخنرانی جانشین سپاه ناحیه شبستر سرگرد پاسدار رزمی در مسجد موسی بن جعفر(ع) تسوج برگزار شد .

سرگرد رزمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شبستر در نشست روشنگری و بصیرتی که در شهر تسوج برگزار شد گفت : در سالهای اخیر شبکه های ماهواره ای راه اندازی شده توسط دولتهای غربی تلاش فراوانی نموده اند تا با انواع روشها فرهنگ دینی جامعه ما را زیر سوال ببرند، گاهی با ایجاد شبهه، گاهی با تحقیر، و گاهی با قدیمی یا تاریخ مصرف گذشته جلو دادن آن.وی افزود : این شبکه های هیچ ابائی ندارند که حتی خیلی آشکارا به مقدسات مردم توهین نموده یا آنها را مسخره نمایند.
رزمی با اشاره به سبگ زندگی اسلامی و غربی گفت : اگر قرار است سبک زندگی ما از طریق این دستگاه های ارتباطی مانند ماهواره ترسیم شود مطمئنا ما به مشکل خواهیم خورد .متاسفانه ترویج ماهواره در بین خانواده های ایرانی باعث خدشه دار شدن سبک زندگی اسلامی شده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شبستر خاطر نشان کرد: در جوامع غربی از بین 28 کشور عضور اتحادیه اروپا اکثرأ با پیری جمعیت رو به رو هستند وعلت آن عدم تشکیل بنیان خانواده و نیز ترویج فرهنگ زندگی مجردی است و در مقابل در سبک زندگی اسلامی مفاهیم دینی و بنیان خانواده را به جدیت مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.
رزمی گفت : در اکثر جوامع غربی کار به جایی می رسد که به زندگی دو نفره بیشتر توجه نمی شود و زندگی مجردی تبلیغ می شود و این مشکل متاسفانه در پایتخت ایران نیز به مرور مشاهده می شود .
وی افزود :ثمره تبلیغاتی گسترده ای که از طریق ماهواره ها بر مردم ایران می شود این است که امروز آمار طلاق بیشتر از ازدواج شده است و از هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق می شود , تهدیدی که ما امروز روی آن بحث می کنیم هجمه ای است که بر سبک زندگی اسلامی ما صورت می گیرد.
اگر به بازارو اقتصاد کشور های غربی توجه کنیم وابستگی آنها را به کشور های جهان سوم را خواهیم فهمید . بیشتر بازار های غربی توسط کشورهای خاور میانه به گردش در می آید زمانی که ما مصرف گرا شدیم مطمئنا تابع آنها خواهیم بود ومصرف گراشدن مان باعث می شود تحریم و راههای دیگر ما را از پا خواهند در آورد.
جانشین سپاه شبستر گفت : چاره کار بازگشت به مفاهیم اسلامی است و لذا فرهنگ بیشتر ازاقتصاد مورد توجه است نقش ما در این برحه توجه بیشتر بر کار فرهنگی است وی افزود :در کشور ما بیش از 3000 هزار شبکه ماهواره ای قابل دریافت است 300 شبکه ی آن فارسی زبان است که بر روی “اسلام “مردم ایران زوم کرده اند. آنها با اسلام ایرانی مشکل دارند و اسلام عربستانی و دیگر کشورهای عربی مشکلی برای آنها به وجود نمی آورد.این هجمه و تبلیغات گسترده تا اندازه ای است که حتی در برخی شبکه ها آموزش آشپزی با گوشت خوک و مشروب را آموزش می دهد و بسیاری شبکه مستهجن مانند فارسی وان و جن تی وی و من و تو که خودشان در کشورشان پخش نمی کنند را به خورد ملت ایران می دهند.و ماهواره همچون سمی قوی باعث خشکاندن ریشه خانواده های ایرانی است و ساده از کنار این موضوعات گذشتن ساده لوحی است.
سرگرد پاسدار رزمی در ادامه گفت : دشمن با دین اسلام و تفکر اسلامی که نظام سلطه را نفی می کند در جنگ است . در فضای اجتماعی بیشتر جوانان از شبکه های اجتماعی گوشی های همراه خود شخصی ترین چیزهای یک خانواده را به اشتراک می گزارند , تصاویری که تا دیروز جزء محرمانه ترین اسناد خانواده ها به شما می آمد امروز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
رزمی افزود : فرهنگ مانند هواست اگر فضا آلوده باشد ما دچار مصمومیت خواهیم شد.ما باید ببینیم چقدر در راه فرهنگ اسلامی حرکت می کنیم. در خانواده ای که پدر از صبح تا شب مشغول کار است وهیچ وقت راضی نمی شود که تکه گوشتی نجس را در سر سفره بی اورد جای سوال است که چگونه راضی می شود که ماهواره ای که این همه مشکل آفرین است را به خانه می آورد و از این کار هم لذت می برد.
وی در خاتمه گفت : تا زمانی که فرد خود قانع نشود که این وسایل مضر است برخورد انتضاعی و انتظامی موثر نخواهد بود و انشاءالله در کشور نهضتی به وقوع بپیوندد و کسانی که به نوعی رسانه و تریبونی در اختیار دارند در راه اطلاع رسانی قدمی بردارند تا ریشه بسیاری از این هجمه ها کنده شود.
انتهای خبر / ایلخانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.