کد خبر : 6621
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 می 2014 - 8:12

تجهیز کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد شهرستان شبستر

تجهیز کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد شهرستان شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شبستر گفت : تجهیز کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های فرهنگی مساجد استان امری ضروری و واجب است. این طرح در راستای اجرای اهداف سیاست های ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد در پشتیبانی از کتابخانه های مساجد می باشد.

imagesبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ابوالفضل الهوردیان ارتقاء سطح فرهنگ اسلامی و ترویج اندیشه های مذهبی و علمی در بین اقشار مختلف جامعه را از مهم ترین اهداف کتابخانه های مساجد عنوان کرد و گفت: کانون های مساجد در راستای تجهیز مساجد به منظور آمادگی این مکان های معنوی برای حضور جوانان، فعالیت های گسترده ای انجام می دهند که اهدای تجهیزات از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شبستر، با تاکید بر اینکه طیف وسیعی از اعضای کتابخانه های مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند افزود: کتاب های مورد نیاز این قشر از جمله کتابهای کمک آموزشی و کنکوری باید در دسترس هر چه راحتر جوانان قرار گیرد، ضمن اینکه وجود کتابخانه های مساجد در مناطق محروم و روستاها باعث می شود که کودکان، جوانان و نوجوانان این مناطق به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند. کتاب های اهدایی کتب عمومی بوده که با هدف تقویت بنیه علمی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و به منظور استفاده نسل نوجوان و جوان از کتاب‌های مناسب علمی و دینی به کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس شهرستان شبستر اهدا می شود .

ابوالفضل الهوردیان افزود: ایجاد کتابخانه و قرائتخانه یکی از فعالیت های مهم و تاثیرگذار کانون های فرهنگی هنری است و این کتابخانه ها در مناطق روستایی و محروم از کارکرد مناسب و سازنده ای برخوردار بوده و همه ساله شاهد قبولی صدها نفر از اعضای این کتابخانه ها در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت : تجهیز کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های فرهنگی مساجد استان امری ضروری و واجب است. این طرح در راستای اجرای اهداف سیاست های ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد در پشتیبانی از کتابخانه های مساجد می باشد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شبستر اعلام کرد: در حال حاضر 45 کانون فرهنگی وهنری در مساجد شهرستان در حال فعالیت می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چهرگانلی سه‌شنبه , 20 می 2014 - 12:03

یاشاسین جناب آقای الهوردیان همشهری خودم

حیدری - کوزه کنان سه‌شنبه , 20 می 2014 - 12:13

با سلام خدمت آقای الهوردیان عزیز. واقعا دستتان درد نکند .