کد خبر : 66193
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 22:13

رئیس جمهور از تریبون سازمان ملل جنایات استکبار و عربستان را اعلام کند

رئیس جمهور از تریبون سازمان ملل جنایات استکبار و عربستان را اعلام کند

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام  بجانی در خطبه های نماز جمعه تسوج این هفته تسوج با تاکید برداشتن تقوا گفت: خداوند از اول خلقت انسان را در مسیر رشد و تربیت قرار داده است تا با رشد و تربیت نفس و از بین بردن آلودگیهای نفس بتواند حقایق عالم را درک کند که رسیدن به

email.read_.php_-520x3901-520x3901به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام  بجانی در خطبه های نماز جمعه تسوج این هفته تسوج با تاکید برداشتن تقوا گفت: خداوند از اول خلقت انسان را در مسیر رشد و تربیت قرار داده است تا با رشد و تربیت نفس و از بین بردن آلودگیهای نفس بتواند حقایق عالم را درک کند که رسیدن به لذت حقیقی هم در همین است. اما یکی از شگردهای دشمن این است که با ایجاد انحراف در مسیر حق میخواهد انسان را از حقایق لذت بخش دور کند، چون دشمن میداند اگر انسان درست تربیت شود یک استقامتی پیدا میکند که دیگر از او نمیترسد و دیگر نمیتواند در او نفوذ کند.

امام جمعه تسوج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد:امنیت و آسایشی که امروز بحمدالله در کشور ما برخلاف کشورهای همسایه حاکم است در سایه ی رشادتهای بی ادعای شهیدان دفاع مقدس و حاکمیت ولایت فقیه بدست آمده است چرا که در کشورهای دیگری مانند مصر، لیبی و … انقلابهایی صورت گرفت ولی چون ولایت و رهبری نداشتند انقلابشان به انحراف کشیده شده و مصادره گردید.

وی اضافه کرد:هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی می باشد که تا مدتهای طولانی میتوان از آن استفاده کرد و  مهمترین وظیفه ما کشف ظرفیتهای جنگ و معرفی آن به نسلهای جدید است.
بجانی با اشاره به فاجعه دردناک حج امسال تصریح کرد:حادثه منا  فاجعه ی عظیمی است که عید مسلمین را تبدیل به عزا کرد وجمع کثیری از حاجیان که ضیوف الرحمان بودند در اثر بی تدبیری و بی کفایتی مسئولین عربستان سعودی مظلومانه جان خود را از دست دادند و حادثه منا اگر عمدی هم نباشد نشان از مدیریت سوء و ضعف مسئولین سعودی است.
وی با اشاره به جنایات عربستان در منطقه افزود: از دولت تروریست پرور و کودک کش عربستان جز این انتظار نمیرود ولی باید بداند که مسلمین در مقابل این فاجعه ساکت نخواهند نشست.
بجانی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل از وی خواست از این تریبون بین المللی جهت افشای جنایات آمریکا و اسرائیل و عربستان استفاده کنند تا خیزشی عمومی در سرتاسر جهان علیه ظلم و استکبار و وحشی گری صورت گیرد.

امام جمعه تسوج با اشاره به حاکمیت و سیاست غلط موجود در سازمان ملل و معرفی عربستان از طرف این سازمان بعنوان رئیس هیأت شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: این کارها باعث شد عربستان سعودی بیش از پیش دست به جنایت بزند و ما از رئیس جمهورمان میخواهیم فریاد رسای ملت ما علیه آمریکا و اسرائیل و دولت وابسته آنها عربستان را به گوش تمامی دنیا برساند.
خطیب جمعه تسوج در پایان با آرزوی اجر و ثواب الهی برای از جان گذشتگان حج امسال و درخواست توفیق و صبر جمیل برای بازماندگان از مسئولین سازمان حج و زیارت خواست تا تمامی تلاش و همت خود را در مداوای مجروحین، پیدا کردن مفقودین و بازگرداندن حجاج عزیز کشورمان به میهن اسلامی بکار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.