کد خبر : 66136
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 17:43

لیاقت خادم الحرمین شدن از سعودی ها سلب شده است/مردم یمن برتاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید

لیاقت خادم الحرمین شدن از سعودی ها سلب شده است/مردم یمن برتاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید

امام جمعه شبسترگفت:رژیم آل سعود در ماه حرام علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

DSCF1193به گزارش شبسترنیوز ،حجت‌الاسلام محمدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شبستر با اشاره به دهه ولایت گفت:یکی از علائم داشتن تقوا داشتن روحیه ولایت پذیری است و برای داشتن تقوا باید ولایتمدار و ولایت پذیر باشیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد:همه کسانی که در دفاع مقدس قدمی برداشتند در این پیروزی بزرگ نقش دارند و جانبازان سند زنده ای برای حقانیت اسلام،ولایت فقیه و دفاع مقدس هستند که در عمل به دستورات ولایت فقیه سر از پا نشناختند و در کنار سایر رزمندگان ایثارکردند.

امام جمعه شبستر ایمان ،اتحاد اقشار مختلف مردم و ولایتمداری را از عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود:در 8سال دفاع مقدس آثار تربیتی مکتب اسلام،قرآن و اهل بیت(ع) برای کل دنیا روشن شد و رزمندگان اعلام کردند که با این مکتب می توانند در مقابل زورگویان کل دنیا بایستند.

محمدزاده تصریح کرد:در دفاع مقدس چنان سیلی به استکبار جهانی زده شد که هنوز نتوانسته اند به خود بیایند و هم اکنون نیز ولایتمداری مردم ایران اسلامی ادامه دارد و اگر مردم یمن در مقابل استکبار به نوکری آل سعود استقامت نشان داده اند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ،درس گرفته اند.

وی با اشاره به حادثه منا و کشته شدن 1500نفر از حجاج خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط موجود آل سعود ماهیت و نوکری خود را اثبات کرده و خود را گم کرده است و دیگر لیاقت خادم الحرمین شدن از آنها سلب شده است

در ماه حرام ،با کمال فقاهت بر علیه مردم مظلوم یمن تجاوز می کنند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود در ماه حرام علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کنند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمائید…..

تصاویر/نمازجمعه سوم مهرماه۹۴شبستر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.