کد خبر : 66047
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2015 - 10:33

پروژه های مختلفی در شهرسیس در حال انجام است

پروژه های مختلفی در شهرسیس در حال انجام است

شهردار سیس مهم ترین اقدامات در دست اجرا در این شهر را تشریح کرد.

imagesکریم ناصری در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به مهم ترین پروژه های احداث شده در شهر سیس طی یک سال اخیر گفت: بلوار ورودی سیس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، کارگاه ماسه شویی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و غسالخانه مرکزی شهر نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ شاهد تحول در سطح شهر بودیم و پروژه های مهمی در دستور کار شهرداری بود و می توان گفت :سال خوبی برای شهرسیس بود و بودجه سال ۹۳ که به تصویب شورای اسلامی  رسیده بود بیش از ۲۲۰ درصد تحقق یافت و این طی سال های اخیر بی سابقه بود و نشان دهنده این است که این شهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

شهردار سیس در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:جدول گذاری ،زیرسازی و آسفالت تعدادی از کوچه های شهرسیس به متراژ ده هزار مترمربع و با اعتبار دو میلیارد ریال جهت رفاه و آسایش شهروندان عزیز در حال انجام است و طی دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود:جدول گذاری کمربندی 35متری شهر نیز به طول 3کیلومتر با اعتبار یک میلیارد ریال در حال انجام است که به عنوان رینگ شهری عمل کرده و زمینه توسعه شهر را فراهم بود.

ناصری  دیوار کشی آرامستان های شهر را از دیگر پروژه های در حال اجرای شهرداری سیس دانست و اظهارکرد: تعداد سه آرامستان شهرسیس در سال جاری توسط شهرداری  با اعتبار پانصد میلیون ریال و با مشارکت های مردم دیوار کشی شده و ساماندهی می شوند و همچنین مزار شهدای شهر نیز با اعتبار 500میلیون ریال ساماندهی خواهد شد.

شهردارسیس با اشاره به طرح های مشارکتی شهر سیس گفت:‌ با همکاری شورای اسلامی و شهرداری سیس از خیرین بزرگوار جهت مشارکت در طرح های مختلف شهر دعوت کردیم که از جمله آنها نوسازی مدارس می باشد که با توجه به اینکه مدرسه ۲۲ بهمن سیس قدیمی می باشد خیر بزرگوار جناب آقای بابازاده اسبقی نوسازی این مدرسه را بر عهده گرفته اند و همچنین حاج حیدر زینالی خیر مدرسه ساز نیز در ساخت مدرسه زینالی سیس مشارکت  ۵۰ درصدی داشته و من از این دو خیر عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشارکت کم نظیر اهالی شهرسیس در کمک به احداث پروژه های شهر افزود:با توجه به اینکه مرکز بهداشتی درمانی که توسط مرحوم حاج الهوری جعفری در حدود بیش از۴۰ سال قبل احداث شده بود در سال ۹۰ توسط دانشگاه علوم پزشکی تخریبی اعلام شد تصمیم به احداث ساختمان جدید گرفتیم و با توجه به رایزنی های شورای اسلامی و شهرداری سیس با دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۵۰ درصد کارساخت این مرکز توسط خیرین شهر اجرا شده و بقیه را نیز خود دانشگاه ادامه خواهد داد.

شهردار سیس نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر،تجهیز پارک های محله ای  و میدان آزادی به وسایل جدید بازی کودکان ،احداث سرویس بهداشتی در میدان آزادی که ازامکان تفریحی شهر می باشد را از دیگر اقدامات این شهرداری دانست .

ناصری با اشاره به اقدامات فرهنگی  ورزشی انجام شده تصریح کرد:‌امورات فرهنگی ورزشی برای ما مهم بوده و برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی برگزار شده که میزبانی مسابقات کاراته استانی و جشنواره غذای شهرستان شبستر  از مهم ترین آنها می باشد و در آینده نزدیک نیز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرسیس برگزار  خواهد شد

وی با اشاره به مشکل برق بلوار محور شبستر -صوفیان  گفت: هزینه برق بلوار  با تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر  تأمین شده و در آینده نزدیک شاهد روشنایی این تیرهای برق خواهیم بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در خیابان شهید بهشتی ملک یکی از شهروندان شده بود تصریح کرد: در هفته اخیر  این قسمت از خیابان بازگشایی شد و هم اکنون جدول گذاری و زیر سازی می شود و در آینده نزدیک نیز آسفالت شده و تقدیم شهروندان می شود

شهردار سیس در پایان با اشاره به اقدامات اداره برق شهرستان شبستر در شهرسیس از زحمات مهندس فرخ نیا مدیر این اداره قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

قاسمی و زمانی پنج‌شنبه , 24 سپتامبر 2015 - 23:43

جناب آقای ناصری تمامی تلاشها وزحمات شما برکسی پوشیده نیست.تشکر و قدردانی ویژه ای هم از شما میکنیم.همیشه موفقیت شما آرزوی ماست

اصغرفردسیس جمعه , 25 سپتامبر 2015 - 12:15

اقای مهندس ناصری اززحمات چندساله جنابعالی درشهرسیس قدردانی می کنیم خسته نباشی

فانوس سیس شنبه , 26 سپتامبر 2015 - 18:48

با تشکر از جناب مهندس ناصری.
نمیدانیم تا چند سال باید این پروژه هار و با ید بشنویم .چرا از پروژه هایی که نیمه کاره رها شده اند چیزی گفته نشده؟
چرا از پروژه نیمه کاره شهر زیر زمینی و پروژه نیمه کاره حاجی رجب و از وضعیت نابسامان میدان مرکزی و پروژه نیمه کاره مقبره شیخ اسماعیل خبری نیست؟
چرا از کم فشاری و قطع آب شرب در چند ماه اخیر به خاطر انشعاب کارخانه ///////////// خبری نیست؟
مزار شهدایی که در مزارستان قوری چای هست تنها نیاز به کمی تعمیرات و غیره داشت و نیاز به بازسازی و این همه هزینه و غیره نداشت.(البته سوء تفاهم نشه ،ارزش و منزلت شهدا خیلی بیشتر از این حرفهاست ولی با وجود پروژه های نیمه تمام……)
و ساختمان کانون الغدیر سیس هم که یکی از پروژه های فرهنگی شهر سیس هست فعلا به خا طر کوتاهی مسولین شهرمون نیمه کاره رها شده و انگار نه انگار که این ساختمان متعلق به شهر سیس هست نه شخصی خاص.

پدرام جمعه , 2 اکتبر 2015 - 18:58

کوچه ی ما که تردد توش زیاده رو ۱۰ ساله آسفالت نکردن هر روز باید خفه بشیم از گرد و غبار , حالا من موندم شهرداری محترم سیس چیکار کرده برای مردم ؟؟؟؟ آقای شهردار لطفا پشت کتابخانه رو آسفالت کنیددددددد