کد خبر : 6585
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 می 2014 - 9:30

صفی پور خواستارترویج امید و نشاط در جامعه در سایه دین اسلام شد

صفی پور خواستارترویج امید و نشاط در جامعه در سایه دین اسلام شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر روز یکشنبه 28اردیبهشت با حضورمدیرکل فرهتگ وارشاداسلامی استان برگزار گردید .

b215به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوزامام جمعه شبستر دراین جلسه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر فرزانه انقلاب تقدم فرهنگ بر اقتصاد و توجه مسئولین برای پیاده سازی واقدامات عملی برای این مهم را ضروری خواند وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی ،عزم ملی و مدیریت جهادی را چراغ و راهکار عملیاتی کردن شعار سال عنوان نمود وگفت: قدرت الهی در عزم ملی است و رهنمون سازی جامعه برای عزم ملی مطالبه رهبری از مسئولین می باشد .

کاشانی فرماندار شهرستان شبستر نیز با اشاره به ظرفیت های فرهنگی شهرستان بر ضرورت برنامه ریزی و بهره گیری از نظرات افراد صاحب نظر در خصوص پیشبرد اهداف فرهنگی تاکید کرد

دکتر صفی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در این نشست گفت: فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی ، برنامه ریزی برای مهندسی فرهنگی شهرستان در راستای تقویت باورهای فرهنگی ،بومی و اجرای سیاست های کلان کشوری می باشد
وی بررسی وضعیت فرهنگی شهر، آسیب زدایی، ایجاد امنیت فرهنگی و مدیریت فرهنگی شهر در راستای ترسیم سبک زندگی را جزو وظایف شورای فرهنگ عمومی دانست.
صفی پور در بخش دیگرسخنان خود با طرح سوالی که چرا دغدغه فرهنگی وجود دارد؟ اظهارداشت: فرهنگ استمرار یک حرکت است وبا توجه به اهداف عالیه نظام مقدس که ماهیتی فرهنگی دارد متاسفانه نگاه فراگیر و جامع به این مهم در شهرستانها ضعیف می باشد و ضروری است که تقویت گردد و این مهم امسال با تدبیر مقام معظم رهبری سال فرهنگ واقتصاد نام گرفته است تا مردم با عزم و اراده جدی و مسئولین با مدیریت جهادی راه اعتلای کشور را هموار سازند.

وی دربخش دیگرسخنان خود با اشاره به زمان اوقات فراغت نوجوانان ،جوانان و اقشار مختلف مردم ،طرح ریزی و برنامه ریزی مسئولین برای اجرای برنامه ها ی جذاب را خواستارشد وافزود:مجموعه های فرهنگی باید با هدف و برنامه برای آحاد مردم برنامه تدوین نمایند و مکانهای فرهنگی را برای حضور مردم مهیا نمایند.
مدیرکل فرهتگ و ارشاداسلامی استان در بخش پایانی سخنان خودبا ضروری خواندن تغییر قالب ها و محتوای برنامه های فرهنگی ، ترویج امید و نشاط در جامعه در سایه دین اسلام و استفاده از زبان هنر را قالب کارهای فرهنگی بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.