کد خبر : 65739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 18:32

آمادگی کمیته امداد شبستر جهت دریافت گوشت قربانی و نذورات مردم در عید سعید قربان

آمادگی کمیته امداد شبستر جهت دریافت گوشت قربانی و نذورات مردم در عید سعید قربان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر از آمادگی این نهاد جهت دریافت گوشت قربانی و جمع آوری نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان خبر داد .

imagesبه گزارش شبسترنیوز ، امیر  شبان شبستری  در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان این روز را یکی از روزهای ارزشی ، پرمحتوا و معنوی برای مسلمانان دانست وافزود : یکی از اقدامات مهم که برای حجاج تمتع و سایر مردم صورت می گیرد و یک سنت حسنه در جوامع اسلامی است ، قربانی کردن می باشد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر اظهارکرد : کمیته امداد شهرستان شبستر با انجام تمهیدات لازم ، بسیج امکانات و به کارگیری همه ظرفیتها به ویژه برنامه های مبتنی بر طرحهای مسجد محوری و مراکز نیکوکاری ، آماده دریافت نذورات قربانی مردم خیر در عید سعید قربان می باشد .

امیر  شبان شبستری تصریح کرد : مردم نیکوکار شهرستان شبستر همچنین می توانند کمکهای نقدی خود را نیز در این روز فرخنده به شماره حساب سیبا 0105789686009 و سپرده 0219183336001 نزد بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان شبستر واریز نمایند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستربا قدردانی از مساعدتهای مردم نیک اندیش به محرومین این شهرستان افزود : مساعدتها ، نذورات و گوشت قربانی جمع آوری شده مردم سخاوتمنددر اسرع وقت به دست نیازمندان شهرستان می رسد و پیش بینی می شود احسان و نذورات مردم خیر در عید سعید قربان امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد .

شبان شبستری در پایان خاطرنشان کرد : شماره تلفنهای 42427788 و42428353 و تلفن همراه 09144710559 آماده پاسخگوئی به سؤالات مردم نیکوکار می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.