کد خبر : 65506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 1:58

تقارن هفته دفاع مقدس با بهار تعليم و تربيت ، فرصتي مغتنم در انتقال مفاهيم و ارزش هاي انقلاب اسلامي مي باشد

تقارن هفته دفاع مقدس با بهار تعليم و تربيت ، فرصتي مغتنم در انتقال مفاهيم و ارزش هاي انقلاب اسلامي  مي باشد

به گزارش شبسترنیوز ، بابك شريفي شهردار خامنه در مصاحبه خود با خبرنگاران ، ضمن سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام خميني (ره) و تمامي شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و آرزوي سلامتي و طول عمر براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و موفقيت دولت و خدمتگزاران

Picture-0231به گزارش شبسترنیوز ، بابك شريفي شهردار خامنه در مصاحبه خود با خبرنگاران ، ضمن سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام خميني (ره) و تمامي شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و آرزوي سلامتي و طول عمر براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و موفقيت دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ، فرارسيدن هفته دفاع مقدس و بهار تعليم و تربيت را به مردم شهر فرهنگ و ادب ، دانش آموزان ، دانشجويان ، فرهنگيان و اساتيد فرهيخته ايران اسلامي تبريك و تهنيت گفت .

شريفي در ادامه افزود : حفظ آرمان هاي امام راحل و حقايق و ارزش هاي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و انتقال اين آرمان ها و ارزش ها به نسل هاي آينده و نسل هايي كه اين مفاهيم را از نزديك لمس نكرده اند ، از وظايف بزرگي است كه بر دوش هريك از ما قرار دارد بالاخص در شرايط كنوني كه جامعه مورد هجمه فرهنگي بيگانگان و دشمنان به طرق مختلف قرار گرفته است .

وي تقارن بهار تعليم و تربيت با هفته دفاع مقدس را فرصتي بس مغتنم در اداي اين وظيفه برشمرد و اظهار داشت : تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مكتب ایثار و مردانگي است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ، نويد بخش اين آرمان است که نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم با پیروی از ايثار و فداکاری هاي پدران خود در هشت سال جنگ تحمیلی ، این بار با كسب علم و دانش ، ايران عزيزمان را به قله هاي رفيع افتخار برسانند .

شهردار خامنه در ادامه به اهم برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري خامنه در هفته گرامي داشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد اشاره نموده و افزود : به مناسبت هفته دفاع مقدس نمايشگاه عكس و نقاشي با محوريت هشت سال دفاع مقدس در طول هفته برگزار خواهد گرديد . وي غبارروبي و عطرافشاني مزار مطهر شهداي خامنه با حضور خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان و مسئولين ادارات شهر ، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و تجليل از آن ها را از ديگر برنامه هاي شهرداري خامنه دانست .

شريفي از برپايي ايستگاه صلواتي و فرهنگي و نشر آثار دفاع مقدس با همكاري ساير ارگان ها از جمله پايگاه مقاومت خبر داد و افزود : شهرداري خامنه همچون سال هاي قبل با تنظيف و آذين بندي سطح شهر و نصب بنرهاي تبريك به استقبال سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس مي رود .

وي با اشاره به حضور در مدارس و به صدا درآوردن زنگ مقاومت ، افزود : شهرداري خامنه در قالب اجراي پروژه مهر ، محوطه مدارس و مسيرهاي منتهي به مدارس را تنظيف ، پاكسازي و زيباسازي خواهد نمود .

در پايان ، شريفي با تبريك مجدد آغاز مهر ماه و بازگشايي مدارس و دانشگاه ها و گرامي داشت هفته دفاع مقدس اظهار اميدواري كرد كه : تمامي مدارس و دانشگاه هاي كشور آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فداكاري ها و ايثارگري ها را سرلوحه فعاليت ها و تدريس خود نمايند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.