کد خبر : 65242
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 1:04

مسابقات کاراته گرامیداشت 477شهید شهرستان در شهرسیس برگزار شد+تصاویر

مسابقات کاراته گرامیداشت 477شهید شهرستان در شهرسیس برگزار شد+تصاویر

مسابقات کاراته گرامیداشت سرداران و 477شهید شهرستان شبستر در شهرسیس برگزار گردید.

DSC01080به گزارش شبسترنیوزمسابقات کاراته کیوکوشین ماتسوشیما دیروز جمعه27شهریور ماه به همت شهرداری و شورای اسلامی ومشارکت شورای ورزشی سیس،اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و تربیت بدنی سپاه ناحیه شبستر در سالن ورزشی سیس برگزار گردید.

کریم ناصری شهردار سیس در حاشیه اختتامیه این مسابقات درگفتگو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت سرداران و۴۷۷شهیدشهرستان شبستر  و در راستای برنامه های کنگره شهدا برگزار گردید.

وی اظهارکرد:در این مسابقات کاراته کاران از شهرهای پارس آباد،خوی،نقده،میاندوآب و شهرهای استان آذربایجان شرقی حضور یافته و مسابقات با شور و حال خاصی برگزار گردید.

ناصری با اشاره به نتایج مسابقات افزود: در رده سنی نونهالان و نوجوان تیم های اهر، مراغه و خسروشهر به ترتیب عناوین اول ،دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد:در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز تیم اهر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده و تیم های سیس و مراغه به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

ناصری توجه به مسائل ورزشی و جوانان را از دغدغه های اصلی شهرداری سیس دانست و تصریح کرد: با گسترش ورزش می توانیم شاهد پویایی جامعه و شهر باشیم .

شهردار سیس در پایان با تقدیر از کسانی که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند گفت: امید است میزبانی سیس در این مسابقات مورد رضایت کاراته کاران عزیز قرار گرفته باشد و در آینده شاهد برگزاری مسابقات مختلف در این شهر شویم.

گزارش خبرنگار شبسترنیوز نیز حاکی است تیم شبستر در ابتدای مسابقات با اعتراض به داوری مسابقات صحنه مسابقات را ترک کرد که این اقدام موجب ناراحتی ورزشکاران سیس گشت.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمائید….

تصاویر/مسابقات کاراته شمالغرب کشور در شهرسیس

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کاراته کار شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 1:42

سلام واقعا اقدام تیم شبستر تاسف بار بود مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدا برگزار میشد ولی نتیجه واسه اینا مهم بود عوض اینکه از شهرستان های دیگر استان میزبانی کنند کلا از مسابقات بیرون میان و حداقلش باید اگر انصراف هم میدادن در سالن بودن ولی سیسی ها نشون دادند بدون حضور آنها میتوانند میزبانی خوبی داشته باشند من از طرف ورزشکاران سیس از کوزه کنانی های عزیز تقدیر و تشکر میکنم که تا آخر مسابقه با همدلی و همراهی در مسابقات حضور داشتند.

فانوس سیس شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 19:59

متاسفانه بعضا دغدغه ما برد و باخته و این که ما باشیم و کس دیگه این کارو انجام نده و کلا اسم من بودنها است که اختلاف به وجود میاره ،کاش به هدف و روح این گونه مسابقات بیشتر توجه بشه تا به مکان و منیت.
بنده ورزشی نیستم ولی از تعاریف دوستان و شرکت کننده ها متوجه شدم مسابقات در حد خوب و عالی برگزار شده و این جای خوشحالی داره که این مسابقات در شهرستان ما برگزار شد سوای از شهر سیس یا شبستر یا شند اباد و غیره.

پدرام شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 13:47

جالب اینکه افرادی که سنشون خیلی بالا هم بود شرکت کردن و معلوم نبود مسابقات برای جوانان بود یا پیشکسوتان ، کیفیت مسابقات هم معلومه خیلی پایینه …
کار رو به کاردون بسپارین

من شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 15:07

تیم شبسترهمون اول دید که نتیجه نخواهد گرفت داورروبهونه کرد وازمیدان گریخت،،

خانم زمانی و آقای قاسمی شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 15:33

با سلام وتشکر ویژه از جناب آقای ناصری شهردار محترم و زحمت کش و دوست داشتنی شهر سیس – مدیر برتر شهرستان شبستر آقای دهقان ریاست محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان شبستر- آقای کاری و شورای محترم شهر سیس – جناب آقای بهزاد عزیز – آقای نریمانی گل و آقای فرهادی عزیز
مطمئنا اینگونه مسابقات ومراسمات راهکار خوب ومنطقی در جهت پیشرفت جوانان این منطقه می باشد و اینگونه است که آقای دهقان برترین مدیر شهرستانمان انتخاب میگردند و ماهم به نوبه خود رسیدن ایشان به حق مسلمشان را تبریک میگوییم.
دست مردم سیس نیز بابت این مراسمات درد نکند.

فایتر شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 16:37

با سلام ، لطفا این مطلب رو حتما بخونید .
تیم کاراته شبستر بدون بزرگنمایی و تعریف بیجا یکی از فنی ترین تیم های کشور محسوب میشه ، چه مربی اش که قهرمان چندین دوره از مسابقات استانی و کشوری و حتی بین المللی است و چه شاگرداش که چندین مورد قهرمانی کشوری و بین المللی کسب کردن . به نظر من سطح فنی بالای همچین مربی باعث شد در ساعات اول مسابقه با وجود این که بچه های این تیم با اقتدار کامل در جدول بالا اومده بودن مسابقات رو ترک کنه . با شناختی که من از این مربی دارم و در جریان مسئله قرارگرفتم کاملا حق رو به ایشون میدم و هر مربی دلسوز دیگری اگر جای ایشون بود اون جایی که میدید نمیتونه حق به عمد از دست رفته شاگردش رو بگیره از مسابقات خارج میشد . در ضمن باشگاه آقای دست بس از سال 91 که تاسیس شده در هر مسابقه ای که شرکت کرده حتی به مقام دومی هم راضی نشده و هر بار اول شده . پس بی انصافیه که بگیم به بهانه داوری فرار کرده .

رضافولادیان شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 16:43

باسلام خدمت همه دوستان وسروران گرامی از همین جا از همه عزیزانیکه که در برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات استانی سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما درشهر سیس که مزین بود به یادوخاطره شهدای عزیزمان که همه انها برگردن ماحق دارند و همیشه باعث افتخار وعزت این مرزوبوم هستندبرگزارگردید کمال تشگر و قدردانی را دارم از شهردارمحترم شهر سیس جنا ب اقای مهندس ناصری که انصافا بازحمات ایشان مسابقاتی در حد کشوری برگزارشد که از طرف اعضای هیت ریسه ونمایندکان و مربیان این سبک دراستان از زحمات وتلاشهای شبانه روزی ایشان تقدیوتشگر میگرددوارزومندهستیم که برنامه های این چنینی در این شهر مهمان نواز برگزارگردد اوس
رضافولادیان ریس کیوکوشبن کاراته ماتسوشیما استان اذربایجانشرقی

سیسی شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 22:11

آقای فایترهزاران هزارقهرمانی ومدال طلا نمی ارزد به یک مثقال اخلاق خوب ،آنجا داوراشتباه کرد بعدهم داوروهم آقای شهرداروشوراوهمه به این آقای معترض به داوری ازاومعذرت خواهی کردندوالتماس کردند که زمین مسابقه راترک نکند وبه احترام مهمانان وشهدامسابقه راادامه دهد ولی حرف هیچ کس راقبول نکردومغرورانه سالن راترک نمود البته شاگردانش هیچکدام راضی به اینکارنبودند ومیخواستند مسابقه راادامه دهند،،

مهدی یکشنبه , 20 سپتامبر 2015 - 15:24

باسلام کار ماخیلی درست بود وهرکسی به جای ما بود همین کارومی کرد پس خواهش میکنم دیگه ……

مبارز جمعه , 30 اکتبر 2015 - 15:24

سلام دوستان با عرض خسته نباشید خدمت دوستان شاید این نظر دیر باشه اما یاد آور بشم که شهدا به خاطر حقشون جنگیدند برای آزادی جنگیدند افتار میکنم به مربی شهر شبستر که زیر بار اشتباه داوری نرفته و با یک عمل کاملا درست به یک کار اشتباه در داوری پایان بدهد،ارادتمند دوستان
انسان ترسو هزاران بار میمیرد اما انسان شجاع فقط یک بار میمیرد(سوسای اویاما)