کد خبر : 65147
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 8:18

ارسال 850 اثر به جشنواره سراسری «بانوی صبور»کانون الغدیرسیس

ارسال 850 اثر به جشنواره سراسری «بانوی صبور»کانون الغدیرسیس

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از تمدید زمان ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری «بانوی صبور» خبر داد.

257به گزارش شبسترنیوز محمد هادی نیا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه 850 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «بانوی صبور» ارسال شده است گفت: زمان ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ آذرماه امسال تمدید شده و زمان برگزاری این جشنواره هشتم دی ماه جاری است.

 وی با برشمردن موضوعات این جشنواره اظهارکرد:خطبه های حضرت زینب(سلام الله علیها)، مفهوم ولایت پذیری و ولایت در سیره حضرت زینب(س)، مقام و منزلت حضرت زینب(س)، حجاب و عفاف، اسوه های زینبی، زیبایی های واقعه کربلا، حضور اجتماعی و سیاسی زن مسلمان در جامعه و  حضرت زینب(س) در نگاه دیگران از جمله موضوعات  این جشنواره است.

هادی نیا مسابقه کتابخوانی زندگانی حضرت زینب(س)، مسابقه وبلاگ نویسی، نشریات تجربی کانون‌ های مساجد، مسابقه شعر و دلنوشته را از دیگر بخش ها و رشته های جشنواره بانوی صبور برشمرد.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس شبستر، با نظارت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و با مشارکت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای آشنایی بیشتر مخاطبین محترم با سیره و سنت آن بانوی بزرگوار و نیز تولید آثار فاخر فرهنگی هنری با بهره گیری از زندگی سراسر افتخار و نورانی ایشان برگزار می شود.

حجت الاسلام ثنایی مدیرمسئول کانون فرهنگی الغدیر سیس به خبرنگارشبسترنیوز گفت: مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ آذرماه امسال تمدید شده و علاقه مندان فرصت دارند تا این تاریخ، آثار خود را در بخش های مختلف به این جشنواره ارسال کنند. .

 وی خاطرنشان کرد:علاقه مندان برای شرکت در جشنواره «بانوی صبور» می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.javananemasajed.ir وwww.dkm.az.ir و www.alghadirsis.ir و www.ershad-as.ir  مراجعه و یا آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره آذربایجان شرقی- تبریز- بلوار 29 بهمن- جنب بیمارستان 29 بهمن- مجتمع فرهنگی هنری تبریز- دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.