کد خبر : 65116
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 9:15

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان شبستر

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان شبستر

مدیر کمیته امداد شبستر از برپایی 6پایگاه اصلی و 64پایگاه فرعی و 240 پایگاه در مدارس ، برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار این شهرستان خبر داد .

n00042547-bبه گزارش شبسترنیوز ، امیر شبان شبستری با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسرکشور جشن عاطفه های امسال با شعار “” مهر در انتظار همدلی”” در دو مرحله در روزهای 26 و 27 شهریورماه و 8 مهرماه سال جاری برگزار می شود .

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر ادامه داد : جشن عاطفه ها هرساله همزمان با بازگشائی مدارس و به منظور جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در راستای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جامعه وتحت حمایت این نهاد در سراسر کشور اجرا می شود .

وی تصریح کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر همانند سالهای گذشته با ایجاد 6پایگاه اصلی و 64پایگاه فرعی در سطح میادین ، مساجد، مراکز نیکوکاری، پایگاه های بسیج شهرستان و 240 پایگاه در مدارس ، آماده جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم خیر ودانش آموزان نوعدوست در جشن عاطفه ها می باشد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر ضمن قدردانی از مساعدتهای مردم خیر این شهرستان در مناسبتهای مختلف این نهاد به محرومین ونیازمندان ودعوت از عموم مردم نیکوکار شهرستان جهت شرکت در جشن ملی عاطفه ها ، ابراز امیدواری نمود که در جشن عاطفه های سال جاری ، مردم و دانش آموزان نیکوکار شهرستان شبستر با حضور پر شور در این جشن ، بتوانند برگ زرین دیگری در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت به ثبت برسانند .

وی افزود : جشن عاطفه های امسال با همکاری سازمان صدا و سیما ، پایگاه های بسیج ، آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش آموزی و مساعدت انجمن اولیا و مربیان برگزار می گردد .

شبان شبستری ضمن اعلام شماره حساب 0219183343001 با شماره کارت مجازی 6037991899548147 نزد بانک ملی مرکزی شبستر جهت واریز کمکهای نقدی ،همچنین شماره تلفنهای 42427788 و 42428353وتلفن همراه 09144710559 ( امیر شبان شبستری ) جهت پاسخگوئی به سؤالات مردم نیکوکار ، خاطرنشان کرد : به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی ، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان این جشن در روز چهارشنبه 8 مهرماه سال جاری با به صدا در آمدن زنگ عاطفه ها در مدارس برگزار می شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.