کد خبر : 65102
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 2:08

دانشگاه آزادشبستر رتبه اول و مجوز مرکز آموزشی همکار سازمان استاندارد را کسب کرد

دانشگاه آزادشبستر رتبه اول و مجوز مرکز آموزشی همکار سازمان استاندارد را کسب کرد

معاون پژوهش و فناوری واحد شبستر گفت:واحد شبستربا کسب870 امتیاز موفق به اخذ رتبه اول و تاییدیه مرکز آموزشی همکار از سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی شد.

jamali2به گزارش شبسترنیوز محمدعلی جبرئیل جمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران  گفت: واحد شبستر با کسب 870 امتیاز موفق به اخذ رتبه اول و تاییدیه و مجوز مرکز آموزشی همکار از سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد شبستر با اشاره به تائیدیه دفتر آموزش و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندار ایران ادامه داد: با اخذ این مجوز، واحد شبستر می‌­تواند با ارائه خدمات آموزشی مورد نظر سازمان ملی استاندارد در زمینه­‌های آموزش دوره‌­های تدوین استاندارد، سیستم‌­های مدیریتی، تکنیک­‌های کیفیت و فنی مهندسی در رشته­‌های برق و الکترونیک، ساختمان، مصالح و فرآورده­‌های ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده‌­های کشاورزی، خودرو و نیرو محرکه، مخابرات، مکانیک و فلزشناسی و میکروبیولوژی، خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی ارائه کند.

وی ادامه داد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با هدف استفاده بهینه از ظرفیت­‌های موجود دانشگاه و همچنین تامین بخشی از هزینه‌­های جاری دانشگاه از طریق تجاری­سازی در بخش آزمایشگاه‌­ها و کارگاه‌­ها، اقدام به این امر کرده است.

جبرئیل جمالی با اشاره به سیاست‌­های کسب درآمد از منابع غیرشهریه ­ا‌ی اظهار کرد: عضویت دانشگاه به عنوان مرکز آموزشی همکار خواهد توانست به درآمدزایی از منابع غیر­شهریه­‌ای و پاسخ به نیازهای جامعه، کمک­‌های فراوانی را بکند.

جمالی با بیان  آمادگی واحد شبستر به همکاری با صاحبان صنایع و کارخانه­‌ها در برگزاری کارگاه­‌های آموزشی و انجام آزمایش‌های مورد نیاز وی اظهار امیدواری کرد که این امر نقش به سزایی در رشد کمی و کیفی این واحد دانشگاهی کند.

خاطرنشان می شود ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با داشتن 28 آزمایشگاه تخصصی و 10 کارگاه فنی و اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب، توانسته است در بین واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، عنوان نخستین مرکز علمی همکار با حیطه فعالیت ملی را از سازمان ملی استاندار ایران را به خود اختصاص دهد.

Az_Shabestar1 Az_Shabestar2 Az_Shabestar3 Az_Shabestar4 Az_Shabestar5

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 20:03

ان شاالله شاهد پیشرفت روز افزون دانشگاه ازاد اسلامی واحد شبستر در همه زمینه ها باشیم.