کد خبر : 64963
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 سپتامبر 2015 - 15:53

کتاب گزیده اشعار انجمن ادبی شیخ محمود شبستر منتشر شد

کتاب گزیده اشعار انجمن ادبی شیخ محمود شبستر منتشر شد

به گزارش شبسترنیوز الهوردیان با اعلام این خبر گفت: کتاب گزیده اشعار انجمن ادبی شیخ محمود شبستری با عنوان «چکامه گونئی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و با حمایت اداره کل از سوی انتشارات نباتی منتشر شد. وی اظهارکرد” کتاب  چکامه گونئی (مجموعه  شعر شعرا) با هدف معرفی شاعران انجمن ادبی و

به گزارش شبسترنیوز الهوردیان با اعلام این خبر گفت: کتاب گزیده اشعار انجمن ادبی شیخ محمود شبستری با عنوان «چکامه گونئی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و با حمایت اداره کل از سوی انتشارات نباتی منتشر شد.

وی اظهارکرد” کتاب  چکامه گونئی (مجموعه  شعر شعرا) با هدف معرفی شاعران انجمن ادبی و ایجاد انگیزه در اعضای این انجمن منتشر گردید. امید است این اثر باعث شکوفایی شعر و ادب و تشویق شاعران این منطقه فرهنگ دوست گردد تا در آینده ای نزدیک شاهد چاپ اثرهای دیگری از شاعران این منطقه باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر خاطرنشان کرد: انجمن ادبی شیخ محمود شبستری از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با بیش از 120 عضو و با نظارت و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند و جلسات شعر خوانی و نقد و بررسی انجمن روزهای 15 و 30 هر ماه ساعت16 عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر تشکیل می شود و علاقمندان می توانند با عضویت در انجمن ادبی شیخ محمود شبستری در این جلسات شرکت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.