کد خبر : 64952
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 سپتامبر 2015 - 3:26

معاون امور اقتصادی استاندار از منطقه گردشگری امندصوفیان بازدید کرد

معاون امور اقتصادی استاندار از منطقه گردشگری امندصوفیان بازدید کرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی از منطقه گردشگری سد امند و مسیر امند -ایوند بازدید کرد.

3013به گزارش شبسترنیوز از صوفیان  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی به ‌منظور بررسی و شناسایی مناطق مستعد گردشگری جهت معرفی به سرمایه‌گذاران و احداث مراکز گردشگری، از منطقه گردشگری سد امند و مسیر امند -ایوند بازدید کرد.

احمد محمدزاده در این بازدید با توضیحات سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری در این منطقه، در جریان پروژه‌های در حال احداث در گردشگری سد امند قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری از نظر اقتصادی و لزوم ایجاد مناطق گردشگری، بر حمایت دولت از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تاکید کرد.

محمدزاده  در ادامه از پتانسیل‌های منطقه ایوند در روستاهای کهل، ترپ، کلانکش بازدید کرده و مسایل مربوط به توسعه کشاورزی منطقه، استقرار واحدهای صنعتی به‌ ویژه صنایع تبدیلی کشاورزی، احداث ویلاها و خانه باغ‌ها در منطقه را مورد بررسی قرار داد.

خاطرنشان می شود بازدید از یک واحد پرورش ماهی در روستای ایوند و قبرستان تاریخی روستای ترپ از دیگر برنامه های سفر سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی به منطقه امند صوفیان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.