کد خبر : 6472
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 می 2014 - 16:15

حضور پرشور خبرنگاران در پوشش خبری مراسم ارتحال

حضور پرشور خبرنگاران در پوشش خبری مراسم ارتحال

خبرنگاران با شرکت و پوشش خبری مناسب مراسم ارتحال، در بیان دیدگاه ها و سیره علمی و علمی امام راحل به نسل جوان نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری خواهند داشت.

Picture-509 به گزارش شبسترنیوز در این نشست، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد شبستر ضمن گرامیداشت این ایام و با بیان این مطلب که ما هر چه داریم از شهدا و امام شهداء است بر حضور خبرنگاران در برگزاری و انعکاس بهتر اخبار برنامه ها و فعالیتهای ایام ارتحال با توجه به دیانت و فرهنگی بودن منطقه شبستر تاکید کرد.

علیرضا خوش نیت افزود: خبرنگاران در عرصه های مختلف و مناسبت ها، همیشه نقش بارز خود را ایفا نموده اند و اینک در این مناسبت نیز با شرکت و پوشش خبری مناسب، در بیان دیدگاه ها و سیره علمی و علمی امام راحل به نسل جوان نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری خواهند داشت و اصحاب رسانه باید از این فرصت برای تشریح آرمان ها و اندیشه های امام استفاده کنند.

محمد بیگ مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد شبستر هم با اشاره به اینکه امروز لازم است که شخصیت امام خمینی (ره) را بهتر بشناسیم، تاکید کرد: لازم است برنامه های این ایام به نحو مطلوب توسط خبرنگاران پرتلاش منطقه انعکاس یابد تا به خوبی در جهت معرفی شخصیت امام بزرگوار گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عارف بختیاری یکشنبه , 18 می 2014 - 16:48

http://www.uplooder.net/img/image/11/7722c203fac3263f120bd87d8923133c/Optimized-nnnn.jpg

سلام آی بهمن بهزاد لطفا اطلاع رسانی شود

بسيجي دوشنبه , 19 می 2014 - 8:08

سلام خسته نباشي آقاي خوش نيت مگه چندتا شغل داره كه شغل خبرنگاري هم انجام ميده بهترنيست مشكل جوانان بيكار راانجام بده وبقيه كارها رابسپاره به دست ارفراد باانگيزه

بهزاد دوشنبه , 19 می 2014 - 23:23

با سلام به عرضتان می رساند آقای خوش نیت در وقت اداری کار خودشون در اداره کار رو انجام می دهند و در وقت آزادشان در خبرنویسی فعالیت میکنند و ضمنا خبرنگاران شبستر و خصوصا آقای خوش نیت که استاد ما می باشند به صورت افتخاری کار میکنند