کد خبر : 64468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 21:47

استقبال مردم و مسئولین از قهرمان دو میدانی شهر وایقان

استقبال مردم و مسئولین از قهرمان دو میدانی شهر وایقان

امروز 18 شهریور ماه مردم و مسئولین وایقان از محدثه مرادی قهرمان دو میدانی شهر وایقان استقبال کردند. در این مراسم که کار کنان شهرداری و شورای اسلامی وایقان مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر و آموزش و پرورش شبستر حضور داشتند از محدثه مرادی که در مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی سراسر کشور شرکت کرده بود استقبال شد.

به گزارش شبسترنیوز امروز 18 شهریور ماه مردم و مسئولین وایقان از محدثه مرادی قهرمان دو میدانی شهر وایقان استقبال کردند. در این مراسم که کار کنان شهرداری و شورای اسلامی وایقان مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر و آموزش و پرورش شبستر حضور داشتند از محدثه مرادی که در مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی سراسر کشور شرکت کرده بود استقبال شد.

IMG_2560در این رقابتها تیم دو میدانی دانش آموزان ابتدایی با کسب ۱۱مدال طلا و۱نقره و ۱ برنز مقام اول کشور وتیم دومیدانی دوره متوسطه اول با ۴مدال طلا و۴نقره و۱ برنز مقام چهرم کشوری را ازآن خود کردند.

محدثه مرادی توانست در این رقابت ها مدال طلای دوی امدادی و تیمی را از آن خود کند. در مراسمی که بمنظور استقبال از این ورزشکار وایقانی برگزار گردیده بود آقای جلالی رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضور شورای اسلامی شهروایقان ضمن تبریک به خانم محدثه مرادی مربیان ، خانواده و جامعه ورزشی از تلاشهای انجام گرفته در جهت حمایت از این ورزشکار که توسط خانواده و اداره ورزش و جوانان انجام گرفته بود تقدیر و تشکر کردند و خاطر نشان شدند که موفقیت در عرصه های ورزشی توام با تحصیل با ارزش است و امیدواریم که ایشان نیز در عرصه های علمی و تحصیلی نیز همچون ورزش برای شهر وایقان افتخار آفرینی کند.

IMG_2602 IMG_2571  IMG_2553 IMG_2547 IMG_2546 IMG_2534

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.