کد خبر : 64339
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 13:39

دهکده توریستی کوزه کنان ،پتانسیل عظیمی برای استفاده عموم خواهد یود

دهکده توریستی کوزه کنان ،پتانسیل عظیمی برای استفاده عموم خواهد یود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت:احداث دهکده توریستی در کوزه کنان از طرح هایی است که در سند تدبیرو توسعه شهرستان شبستر آمده و درصورت احداث پتانسیل عظیمی برای استفاده عموم مردم خواهد بود.

IMG_1709به گزارش شبسترنیوز  مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و معاون مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی از پروژه های عمرانی شهرداری کوزه کنان  بازید به عمل آوردند.

علیخانی در حاشیه این بازید ها در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به احداث دهکده توریستی گردشگری در کوزه کنان گفت:شاهد پیشرفت و توسعه این طرح بودیم و امیدواریم  با جدیت و پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی ، این پروژه عظیم و زیبا به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این مجموعه یکی از مراکزی است که در سند تدبیروتوسعه شهرستان شبستر آمده است و در صورت بهره برداری پتانسیل عظیمی برای استفاده عموم مردم استان و شهرستان خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی توسعه فضای سبز و ایجاد مکانی برای ورزش همگانی و کوهنوردی را از مزیت های این طرح دانست و تصریح کرد:انتظار دولت تدبیر و امید از مسئولین افزایش سرمایه گذاری ها برای رشد و شکوفایی شهرها و افزایش اشتغال بود که با بهره برداری از دهکده توریستی کوزه کنان ظرفیتی برای اشتغال فراهم می شود.

علیخانی افزود:کمک به شهرداری های کوچک از مهم ترین اقدامات دولت تدبیر و امید می باشد که ارائه قیرهای رایگان برای آسفالت مسیرها،ماشین آلات و کمک های مالی از مهم ترین آنها می باشد
وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختمان آتش نشانی نیز در شهر کوزه کنان احداث شده و به ماشین آلات مورد تجهیز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تسوج چهارشنبه , 9 سپتامبر 2015 - 14:58

از نتایج کنکور در تسوج چه خبر

ازشبستر پنج‌شنبه , 10 سپتامبر 2015 - 0:22

هییت سرمایه گذاری شبستر بسیار فعال ودر حال رای زنی مذاکرات اساسی میباشد ودر آینده شاهد جهش اساسی طومارهای بسیار بزرگی خواهیم بود حال نپرسید چند سال بعد شورا عجله ندارد شهردار هم که یاد میگیره ولی بسترهاش آماده میشه حالا دیگه نگوید تا اون موقع سرما… یا بزک نمیربهارمیاد، بگذریم