کد خبر : 6401
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 می 2014 - 23:26

شهردارشبسترانتخاب میشود یا شورامنحل می شود؟؟

شهردارشبسترانتخاب میشود یا شورامنحل می شود؟؟

به گزارش  شبسترنیوز عصر امروز سه شنبه24اردیبهشت ماه با حضور جمعی از معتمدین شهرشبستر ،امام جمعه و فرماندارشهرستان جلسه بررسی علل طول کشیدن انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهرشبستر برگزار شد. حجت الاسلام محمدزاده در این جلسه گفت:در جامعه توجه به قانون باعث همه جانبه توسعه است و باید دراجرای قانون تلاش کنیم و مردم

به گزارش  شبسترنیوز عصر امروز سه شنبه24اردیبهشت ماه با حضور جمعی از معتمدین شهرشبستر ،امام جمعه و فرماندارشهرستان جلسه بررسی علل طول کشیدن انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهرشبستر برگزار شد.
حجت الاسلام محمدزاده در این جلسه گفت:در جامعه توجه به قانون باعث همه جانبه توسعه است و باید دراجرای قانون تلاش کنیم و مردم نیز درخواستشان این است
وی در ادامه لزوم ایجاد فضای وحدت و همدلی شد و خواستار حل مشکل انتخاب شهردارشد.
کاشانی فرماندارشبسترنیز در این نشست با تشکر از تلاش های خبرنگاران شهرستان گفت:شهرستان شبستر از شهرستان بارز می باشد وشبستر در سراسر کشور پرآوازه است و در شأن این شهر نیست که انتخاب شهردارطول بکشد
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مسکن سازان در جریان عدم انتخاب شهردار افزود:مسئولین فنی استانداری در شهرستان حضور خواهند یافت تا مشکلات و موانع پیش رو حل شود.
فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از شورای اسلامی شبستر افزود:شورای شهر در مسابقه انتخاب شهردار موفق نبوده است و این در شأن این شهرستان نیست.
وی در ادامه با اشاره به زمان حضور خود در شبستر افزود:در این مدت کارهای مؤثر بسیاری شده است و متاسفانه در این دو ماه بیشترین ارباب رجوع در خصوص شهرداری شبستر مراجعه کرده اند.
کاشانی در ادامه خواستار تقید به قانون در نظام جمهوری اسلامی ایران شد و افزود: در جلسه ای که درخصوص انتخاب شهردار در دفتر امام جمعه تشکیل شده بود و حاضرین در حمایت از فرد خاصی برخاستند و من هم همراه با آنان ایستادم و در ادامه نشستم و توضیحاتی ارائه دادم که در رسانه فقط برخاستنم قید شده بود و این که فقط بازنشستگانی که در حد معاون سیاسی استانداری و بالاتر باشند می توانند روی کار بیایند را در آن جلسه گفتم.
فرماندارشبستر در بخش پایانی سخنان خود در خصوص روند انتخاب شهرداری شبستر توسط شورای اسلامی شبستر توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه جلسه معتمدین شبستر به نمایندگی از مردم شبستر خواسته ها و انتظارات خود از شورای شهر را برشمردند که ایجاد فضای همدلی و وحدت ، توجه به رأی مردم و قانون، طرح هادی شهر و انتخاب شهردار در اسرع وقت از مهم ترین خواسته های ایشان بود.
در بخش پایانی جلسه اعضای شورای اسلامی شبستر نیز نظرات خود را ارائه نمودند.

بهمن بهزادسیس

DSC02061DSC02035

DSC02045

DSC02047

DSC02049

DSC02050

DSC02052

DSC02056DSC02058

DSC02060

DSC02061

DSC02063

DSC02078

DSC02079

DSC02082

DSC02083

DSC02085

DSC02086

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.