کد خبر : 63199
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آگوست 2015 - 9:33

پروژه های شهر وایقان که افتتاح یا کلنگ زنی شد

پروژه های شهر وایقان که افتتاح یا کلنگ زنی شد

همزمان با ششمین روز از هفته مبارک دولت آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های اداری و عمرانی شهر وایقان با حضور امام جمعه شبستر، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری و معتمدین شهر در محل شهرداری وایقان برگزار گردید.

به گزارش شبسترنیوز از وایقان همزمان با ششمین روز از هفته مبارک دولت آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های اداری و عمرانی شهر وایقان با حضور امام جمعه شبستر، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری و معتمدین شهر در محل شهرداری وایقان برگزار گردید.

ابراهیمی شهردار وایقان در ابتدای برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان و اعضای محترم شورای اداری شهرستان  با تبریک هفته دولت و تقارن آن با دهه پر فیض کرامت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب بوِیژه شهدای دولت را گرامیداشت و شهیدان رجائی و باهنر را الگوی مناسبی از دینداری ، عشق به ولایت و مردم و خدمت گذاری دانست.

وی گفت: رفتار و گفتار و عمل این بزرگواران در عرصه های مختلف و مخصوصا در عرصه خدمت گزاری به مردم سرمشق همه دولت مردان دانست .

ابراهیمی با اشاره به فعالیت های انجام یافته در شهرداری وایقان افزود : شهرداری وایقان با همکاری مردم ، خیرین و اعضای محترم شورا توانسته تاکنون در بخش های عمرانی اداری و خدماتی فعالیت های گسترده ای را در شرایط محدودیت های بودجه ای انجام دهد که در این مراسم افتتاح پروژه پایش تصویری شهری ( مانیتورینگ شهری) ، بهسازی و ساماندهی مرکز بهداشتی و درمانی و کتابخانه شهر وایقان و همچنین کلنگ زنی تامین روشنایی رینگ شهری ( کمربندی وایقان) و خانه سازمانی شهرداری و مهمانسرا و لکه گیری معابر شهری بصورت متمرکز و غیر حضوری انجام یافت .

پروژه پایش تصویری (مانیتورینگ) – فاز اول:

پروژه پایش تصویری ( مانیتورینگ) شهر وایقان با اعتباری بالغ بر 5000 میلون ریال در سه فاز برنامه ریزی و اجرا می شود که در هفته دولت سال 94 فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 1500 میلیلون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. لازم به توضیح است این پروژه به منظور نظارت برمعابر شهری و تامین امنیت شهر از محل اعتبارات ترافیکی استان به اجرا در آمده است که با افتتاح فاز اول این پروژه معابر ورودی و خروجی و خیابان های مهم شهر پوشش داده می شود و در فاز های بعدی خیابان های فرعی و پارکها و سایر نقاط شهر پوشش داده خواهد شد.

IMG_1500

پروژه ساماندهی و بهسازی محوطه درمانگاه و کتابخانه شهر وایقان:

بمنظور رفاه حال همشهریان عزیز و رسالت شهرداری در تامین محیطی سالم و زیبا ؛ شهرداری وایقان با همکاری درمانگاه وایقان اقدام به بهسازی محوطه درمانگاه با اعتباری بالغ بر 1000 میلیلون ریال کرده است. محوطه درمانگاه که حالتی مخروبه و نامناسب داشت امروز با همت شهرداری و شورای اسلامی و با همکاری مسئول محترم درمانگاه جناب آقای دکتر اناری و با مساعد رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دکتر صومی به باغستان تبدیل شده و محیطی سرسبز و مناسب شهر وایقان شده است و مایه آرامش و نشاط مراجعین و بیماران شهر است. همچنین احداث و بهسازی نمای ورودی کتابخانه شهر با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

IMG_1443 IMG_1449 IMG_1450 IMG_1453 IMG_1456

IMG_1373

 

پروژه احداث خانه سازمانی و مهمانسرا:

بمنظور اسکان شهرداران در محیط خدمت و حضور همیشگی در محل  ، طرح احداث خانه سازمانی شهردار و همچنین مهمان سرا برا پذیرایی از میهمانان ویژه شهر وایقان پروژه احداث خانه سازمانی و مهمانسرای شهرداری با هزینه تملک 350 میلیون ریال و هزینه 4500 میلیون ریال در دو طبقه و با مساحتی 416 متر مربع به دستور امام جمعه محترم شهرستان کلنگ زنی و مراحل اجرائی آن شروع شد.

2 (3) 2 (2) 4 (2)

پروژه تامین روشنایی رینگ شهری (کمربندی شهر وایقان)

بمنظور روشنایی کمربندی شهر وایقان پروژه تیرگذاری و تامین روشنایی این مسیر چهار کیلومتری از یک سال پیش در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر وایقان قرار گرفت . بهمین منظور طی جلسات متعدد برگزار شده با خیرین مقیم تهران و شهر وایقان مقرر گردید هزینه خریداری تیر های 12 متری این پروژه توسط خیرین تامین گردد. همچنید طبق توافق با اداره برق شهرستان شبستر ، این اداره متعهد شد تمامی هزینه های زیرساختی این پروژه از قبل کابل کشی فونداسیون ترانس گذاری نصب و راه اندازی و همچنین هزینه تیر های یک کیلومتر از این طرح را برعهده بگیرد. عملیات اجرایی این طرح با هزینه مشارکت مردمی 2000 میلیون ریالی و 6000 میلیون ریالی از طرف اداره برق امروز با دستور امام جمعه محترم شهرستان حاج اقا محمد زاده صادر شد. فاز اول این پروژه تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

IMG_1348 IMG_2199 IMG_2201

پروژه لکه گیری و آسفالت معابر:

این پرژه در قالب آسفالت ریزی مرحله دوم خیابان رجائی جنوبی و لکه گیری سایر معابر شهری با هزینه ای بالغ بر 5000 میلیون ریال امروز با دستور امام جمعه شهرستان شبستر آغاز شد. در این مرحله روکش دوم خیابان رجائی جنوبی آسفالت ریزی و عملیات کانال کشی و جدول گذاری و زیر سازی و در ادامه آسفالت ریزی خیابان دانش عملیاتی می شود وسایر معابر سطح شهر که دارای آسفالت نامناسب می باشند لکه گیری خواهد شد.

IMG_1360 IMG_1362 IMG_1363

در مجموع امروز در این مراسم دستور افتتاح طرح های عمرانی و اداری به مبلغ 4000 میلیون ریال و کلنگ زنی طرح های عمرانی به مبلغ 16000 میلیون ریال به صورت متمرکز و غیر حضور و با پیام صوتی امام جمعه شهرستان شبستر از دفتر شهرداری وایقان صادر شد.

در ادامه این مراسم  امام جمعه شهرستان شبستر حاج آقا محمد زاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های انجام شده در شهرداری و شورای اسلامی وایقان نیاز توجه بیشتر مسئولان امر را به بخش فرهنگ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی خواستار شد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز با بی سابقه خواندن توجه دولت به شهرداری ها و بخصوص شهرداری های کوچک را بهترین زمان برای فعالیت و خدمت رسانی دانست و از شهردار و شورا اسلامی خواست تا برنامه ریزی های مناسب را جهت بهره برداری از این موقعیت بکنند.

هچنین در بخشی از این مراسم مهندس وفادار از مراحل صدور اسناد مالکیت ساکنین شهر وایقان با هزینه ای بالغ بر 3000 میلیون ریال که توسط مردم و خیرن تامین شد توضیحاتی ارائه نمودو به صورت نمادین اسناد مالکیت چند تن از شهروندان وایقانی توسط اعضای شورای اداری به مالکان اهدائ شد.

در پایان این مراسم لوح سپاسی از سوی فرماندار شهرستان شبستر به شهردار وایقان به پاس هم اندیشی پیرامون مسائل شهری و تلاش در راستای فراهم نمودن بستری برای پویایی و نشاط و ارائه خدمات شهری و تلاش های ارزنده در امر فعالیت های عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی اعطا شد .

IMG_2233 IMG_2248 IMG_2258 IMG_2262 IMG_2266 IMG_2269 IMG_2280 IMG_2288 IMG_2292 IMG_2298 IMG_2310 IMG_2324 IMG_2329 IMG_2341

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.