کد خبر : 6248
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 می 2014 - 10:18

مراسم تجلیل ازاساتیدپیام نور بنیس برگزارشد

مراسم تجلیل ازاساتیدپیام نور بنیس برگزارشد

شبسترنیوز:مراسم گرامیداشت یاد علامه شهید مطهری با حضورمسئولین استانی و شهرستانی دردانشگاه پیام نور بنیس برگزار شد.

DSC00796به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نوربنیس باحضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کارخانه ارس پر بنیس برگزار گردید.
طایفه ای رئیس دانشگاه پیام نور بنیس در این مراسم با تبریک هفته معلم گفت: شهید مطهری بزرگترین متفکر و فیلسوف عصر خویش واز اولین شهداء جهاد علمی و شهید راه ولایت ،رهبریت -بصیرت و قرآن بود.
وی در ادامه آسان نویسی،بررسی مسائل ضروری ضروری،حل مشکلات و پاسخ به شبهات،بصیرت دهی،پاسخ به انتقادها،بی طرفی در تحقیق و معرفی بدعت ها و تحریف ها،لحن منصفانه را از ویژگی های آثار استاد مطهری دانست
طایفه ای دربخش پایانی سخنان خودگزارشی از عملکرددانشگاه پیام نوربنیس را ارائه کرد.
علیلو،نماینده محترم شهرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم از برگزاری این مراسم باشکوه صمیمانه از مسئولین تشکرکرد و با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری افزود: بی شک با لطف خداوند و به واسطه همت و غیرت و تلاش اساتید مومن و متعهد که فرماندهان جنگ نرم اند انشا ا… اردوگاه استکبار جهانی به لرزه در خواهد آمد.چرا که علم و دانایی فرهنگ ساز و اقتصاد آباد کن هست.و بدون شک عزم ملی و مدیریت جهادی راهگشا و عزت آفرین .
وی در ادامه با گرامیداشت یاد علامه فیلسوف مرتضی مطهری به بخشی از زندگی مجاهدانه و جهادگونه ایشان اشاره کردهو مطهری را ذوب در ولایت و قرآن و اسلام و شهید نور و شهید ولایت و علم نامید.

نماینده شبستردر ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی همواره به علم واستاد و دانش با نگاه ویژه نگریسته و همواره از فعالیت اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان در زمینه ای علمی و فرهنگی حمایت و تجلیل نموده و خواهد کرد.

جناب آقای دکتر واحدی ضمن گرامیداشت یاد امام و شهداء و شهید مطهری،مطهری را الگوی ناب و تمام عیار برای اساتید در عرصه های علمی،فرهنگی و اعتقادی دانستند و تاکید کردند که امروزه باید روحیه ایثارگری،اسلام خواهی و پژوهشی و دانش اندوزی مطهری در دانشگاه های ما جاری و ساری باشد.
امام جمعه شبستر نیز در ادامه شهید مطهری را حاصل عمر با برکت امام(ره)نامید و خواستار مطالعه و تدریس کتاب های ارزشمند این شهید دانشمند در مدارس و دانشگاه ها شد.
وی تقکر شهید مطهری را تفکر دینی و الهی دانسته و با اشاره به تلاش خالصانه و خداپسندانه شهید مطهری،مطهری را از بنیان گذاران مکتب عقیدتی انقلاب اسلامی خواند.

در این مراسم از طرف خانواده زنده یاد بیاضیان و رئیس دانشگاه بنیس از زحمات آقای دکتر واحدی و حاج آقای مسعود نیا با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

در پایان مراسم به همه اساتید لوح تقدیر به همراه هدیه تقدیم شد و از 12 نفر از اساتید ممتاز علمی و فرهنگی و پژوهشی تجلیل ویژه به عمل آمد.
DSC00796

DSC00797
DSC00798DSC00799DSC00800DSC00801DSC00802
DSC00796

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.