کد خبر : 623
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 نوامبر 2013 - 13:50

تقویت کانونهای علمی،فرهنگی باعث افزایش شور و نشاط در فضای دانشجویی می شود

تقویت کانونهای علمی،فرهنگی باعث افزایش شور و نشاط در فضای دانشجویی می شود

سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر بر تقویت کانونهای علمی،فرهنگی و دانشجویی تأکید کرد. نشست دبیران کانون های علمی، فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد. در این جلسه که با حضور اعضای کانونهای علمی، فرهنگی و دانشجویی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، فاطمه موسوی، مسئول کانونهای

سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر بر تقویت کانونهای علمی،فرهنگی و دانشجویی تأکید کرد.
نشست دبیران کانون های علمی، فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضای کانونهای علمی، فرهنگی و دانشجویی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، فاطمه موسوی، مسئول کانونهای علمی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارائه گزارشی از روند تشکیل و استمرار فعالیتهای این کانونها، خواستار حمایت بیشتر ریاست دانشگاه جهت توسعه فعالیت این کانونها شد، و از صدور گواهینامه دوره های آموزشی برگزار شده در این کانونها خبر داد.
سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، اظهار داشت: کانونهای علمی فرهنگی دانشجویی ظرف خوبی برای افزایش شور و نشاط دانشجویی و کشف استعدادها و خلاقیتهای دانشجویان است، و به کمک این کانونها می توان محیطهای دانشجویی را پر شور و شعف کرد، و از توان دانشجویان در موضوعات علمی و فرهنگی بهره برد.
وی با استقبال از گسترش فعالیتهای این کانونها، حمایت خود را از فعالیتهای اعلام و بر ضرورت تمرکز بر موضوعات علمی و فرهنگی روز جامعه تأکید، و اظهار امیدواری کرد این نوع فعالیتها در بین دانشجویان توسعه یابد.
در این نشست، دبیران و اعضای کانونهای مورد اشاره به بیان نظرات و دیدگاههای خود در خصوص توسعه کانونها پرداختند و آمادگی خود را جهت افزایش فعالیتهای کانونها اعلام کردند.
رضا آماده دبیر کانون تئاتر، وحید نصراله زاده دبیر کانون سرود و تواشیح، مرتضی سلیمانیان، دبیر کانون موسیقی، سید احمد انور دبیر کانون خبرنگاری، هاجر ایزدپناه دبیر کلاسهای آموزشی، زهرا عباسی دبیر کانون ورزش و سلامتی خواهران، رسول گوزلی دبیر کانون ورزش و سلامتی برادران، شیرین نیک مرام دبیر کانون خطاطی و مسعود تاریخی وایقان دبیر کانون فیلم و عکس از فعالیتهای خود در این کانونها گزارش دادند.
2
3
1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.