کد خبر : 62046
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2015 - 11:01

امام جمعه شبستر:مسئولین ،مردم داری شان را بالا ببرند

امام جمعه شبستر:مسئولین ،مردم داری شان را بالا ببرند

امام جمعه شبسترگفت: مسئولین باید وقتی را در ادارات برای گوش دادن به دردهای مردم اختصاص دهند و منتظر نباشند که مردم به اداره بیایند بلکه خودشان در بین مردم حضور یابند.

8587648378362597454177940309-415x390به گزارش شبسترنیوز  حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در جمع مدیران شهرستان شبستر با گرامیداشت هفته دولت گفت:این هفته هفته تجلی حضور،مداومت و تبعیت مردم از دستورات ولایت فقیه است که در آن سال با حضور خود توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد:هرچقدر تاریخ انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم به همان  اندازه بیشتر می توانیم برای امروز و آینده برنامه ریزی دقیقی برای تداوم نظام اسلامی داشته باشیم

محمدزاده با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهارکرد: فرزندان مبارز نظام جمهوری اسلامی در عرصه مذاکرات شجاعانه در سنگر دیپلماسی حضور یافنتد و دنیای استکبار را وادار کردند که انرژی هسته ای را به رسمیت بشناسند و باید توجه کردکه حفظ دستاوردهای این مذاکرات مهم بوده  و با توجه به حضور کشورهای مختلف درکشور باید تلاش شود اسرار نظام حفظ شود.

وی خواستار مدارا کردن مسئولین با مردم شد و افزود:همیشه مردم با مسئولین مداومت کرده اند و هرزمانی که لازم شده در عرصه حضور یافته اند واین ملت همیشه از مسئولین جلوتر بوده اند و این وظیفه مسئولین در قبال مردم را دوچندان می کند.

محمدزاده ادامه داد: مردم شهرستان شبستر فرهنگی هستند وبه اندازه وسع و توان نظام انتظار دارند که مسائل به صورت شفاف و صریح بیان شود و برای تداوم نظام و مسئولیت باید مردم داری مان را بالا ببریم.

امام جمعه شبستردر بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: در هفته دولت باید سیمای دولت اسلامی باید به مردم معرفی شود و خدماتی که در طول عمر پربار انقلاب به مردم ارائه شده ،بیان شده و کارآمدی نظام به نسل جوان ثابت شود.

وی افزود: مسئولین باید وقتی را در ادارات برای گوش دادن به دردهای مردم  اختصاص دهند و منتظر نباشند که مردم به اداره بیایند بلکه خودشان در بین مردم حضور یابند.

محمدزاده خلوص نیت ،بدون تشریفات بودن را از دیگر شاخصه های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت:مسئولین باید در عمل به اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و از لوازمی که تولید داخل است در ادارات استفاده کنند.

وی با اشاره به نظارت استصوابی شورای نگهبان اظهارکرد:باید دقت کرد که در طول بیست سال دشمن در این خصوص مانور داده است و قانون اساسی حاصل هزاران شهیدبوده و شایسته نیست که در مقابل قانون بایستیم.

امام جمعه شبسترخواستار معرفی عملکرد دولت شد و خاطرنشان کرد:دولت در عرصه سلامت و مذاکرات هسته ای موفق عمل کرده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در سال جاری گفت:لازم است اعتماد،عدالت و صداقت لازم توسط مسئولین در بین مردم ایجاد شودو مردم مثل انتخابات گذشته با حضور حداکثری بار دیگر با سربلندی از امتحان خارج شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند سه‌شنبه , 25 آگوست 2015 - 22:08

باسلام خدمت امام جمعه شبستر آقای امام جمعه ما نخواستیم مسئولین بیایین دربین مردم حضور یابند ودنبال رفع مشکلات مردم بگردن
برخی از مسئولین البته تعدادشون انگشت شمار است لااقل اگه عدل وانصاف ودین وانسانیت در ذاتشون هستش حداقل به حرف ومشکلات مردم و ا رباب رجوع گوش بدهند واگر خودشون یا کارمند زیر دستشون احیانا خطایی کردن بعد ارباب رجوع متوجه شد وخواست تا آن اشتباهی که باعث سرگردانیش شده را حل نماید نگوید آن دادگاه و حراست و اطلاعات حالا دیگر کا ریست که شده بروهرکاری میتونی بکن ……وبیچاره ارباب رجوع که اگه اول کار سرکیسه رو شل میکرد کار به اون جاها نمیکشید و حالا همان ارباب رجوع به خاطر نپرداختن به آن امر مهم باید سالها دنبال حل آن مشکلش بدو بدو بکند بله آقای امام جمعه شبستر این قسمتی از مشکلات مردم وارباب رجوع در برخی ادارات هستش در ضمن از جناب عالی درخواست دارم باتوجه به اینکه در برخی ادارات شبستر رشوه خواری و دریافت حق الزحمه به قول آن کارمندان یک رسم اداری شده ودر بیشتر موارد از ارباب رجوع به خاطر انجام امور اداری حق خود میدانند که پول از مراجعه کنندگان دریافت نماینداستدعا دارم از شما به عنوان یک مقام بالا دستی که نماینده رهبر کبیر انقلاب اسلامی در شهرمان هستیددستور فرماییدتحقیقات نا محسوسی در شهرمان صورت پذیرد تا آن رشوه خوران که مفسدان شهرمان هستند ومایه ننگ انقلاب اسلامی میباشند را شناسایی و تحویل مراجع ذیصلاح نمایند ضمنا یاد آوری میشود که آن افراد انگشت شمار معرف حضور بیشتر مراجعین به ادارت و ساکنین اهل شهرستان میباشد واز بازاری گرفته تا ارایشگر و بقال و کارمندو کاسب وکارگروبیشتر مردم شناخت کاملی از ان افراد دارن وشناخته شده در بین مردم میباشند وبا یک تحقیق محلی میشود همه ان افراد را شناسایی کرد با تشکر

نادر زارع چهارشنبه , 26 آگوست 2015 - 11:14

الهی شکر یک نفر جرات اعتراض به خودش داد