کد خبر : 61987
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2015 - 10:47

بهره برداری از51 طرح در شهرستان شبستر

بهره برداری از51 طرح در شهرستان شبستر

فرماندارشبسترگفت:51 طرح در حوزه های صنعت ومعدن،کشاورزی،خدمات،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی وامور زیربنایی و با اعتبار 42میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و تسهیلات مورد بهره برداری قرار می گیرد.

IMG091040641 (1)به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی در دیدار با امام جمعه شبستر به مناسبت آغاز هفته دولت باگرامیداشت این هفته گفت: انسجام ،همدلی و هماهنگی موجود در شهرستان را مدیون تلاش مدیران و راهنمایی های امام جمعه شهرستان هستیم که باید شاکر وجود نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

وی شهرستان شبستر را یکی از شهرستان های امن دانسته و از زحمات و اقدامات نیروهای انتظامی و نظامی قدردانی کرد که با همکاری همدیگر درتأمین امنیت تلاش می کنند و بستر مناسبی برای کار فراهم شده است.

کاشانی افزود:هفته دولت متعلق به قوه مجریه نبوده و هرکسی که در تقویت بنیه نظام جمهوری اسلامی تلاش کند در این ایام سهیم است و در این هفته مسئولین باید در بین مردم حضور یابند.

وی با اشاره به وجود بحران آب در شهرستان شبستر طی دو سال اخیر تصریح کرد: به همت مسئولین شهرستان در سال جاری رنج قطعی آب در شهرستان نیست.

فرماندار شبستر با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت:51 طرح در حوزه های صنعت ومعدن،کشاورزی،خدمات،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی وامور  زیربنایی  و با اعتبار 42میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و تسهیلات مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کاشانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای نظام جمهوری اسلامی افزود: شهدای ترور مظلومانه قربانی تروریسم بین المللی استکبار، نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل شدند و سال 60 سالی اندوهناک برای نظام بوده است که نظام سلطه بهترین و وارسته ترین انسان ها را از نظام اسلامی حدف کرد.

وی رجایی و باهنر را نماد ساده زیستی و اخلاص دانست و تصریح کرد: آثار وجود شهدا در تمام عرصه ها خود را نشان می دهد و نظام جمهوری اسلامی هم اکنون  با سکانداری رهبرمعظم انقلاب به حرکت پرشتاب خود در عرصه بین المللی ادامه می دهد.

این مقام مسئول با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود:امروز همه با توجه به تحولات چشم گیر به وجود آمده شاهد غرور هستیم و در بحث هسته ای حقانیت نظام اسلامی برای کل دنیا ثابت شد و با عنایات خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری انرژی هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد و در صورتی که به این توافقنامه پایبند نشوند در عرصه بین المللی منزوی خواهند شد.

کاشانی با بیان اینکه گروهک های مختلف از جمله داعش برای تهدید  ایران اسلامی و مقاومت اسلامی به وجود آمده اند گفت: کشورهای اسلامی عراق،سوریه و یمن با الهام از انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج در مقابل دشمنان ایستاده اند و رژیم صهیونیستی نیز زمین گیر شده است.

فرماندار شبستر در پایان از مدیران خواستار ارزیابی عملکرد خودشان شد و گفت: اقدامات انجام شده باید اطلاع رسانی شده ودر معرض دید مردم قرار گیرد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس سه‌شنبه , 25 آگوست 2015 - 17:48

لطفا یک طرحی را هم بهره برداری کنید تا برق روستاها هر روز قطع نشود.