کد خبر : 61659
تاریخ انتشار : شنبه 22 آگوست 2015 - 15:24

وظیفه اصلی امروز ما شناخت نقشه ی استکبار و مبارزه با آنان است

وظیفه اصلی امروز ما شناخت نقشه ی استکبار و مبارزه با آنان است

امام جمعه تسوج گفت:شورای نگهبان طبق قانون شرع و عقل و عرف در انتخابات آینده وظیفه خود را در باب تأئید و رد صلاحیت ها به درستی انجام خواهد داد

email.read_.php_-520x3901-520x390به گزارش شبسترنیوز حجه الاسلام  بجانی در نمازجمعه این هفته تسوج  با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) حدیثی از ایشان بیان کرد تا با عمل کردن به این حدیث رضایت خداوند متعال وامام رضا (ع) را بدست آوریم
وی  با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران سراسر کشور اظهارکرد: همه می دانند (چه اصول گرا ،چه اصلاح طلب،چه دولت،چه ملت،چه دوستان وچه دشمنان) که شورای نگهبان طبق قانون شرع و عقل و عرف در انتخابات آینده وظیفه خود را در باب تأئید و رد صلاحیت ها به درستی انجام خواهد داد و نخواهد گذشت که این انقلاب همچنانکه امام راحل فرمودند به دست نامحرمان و نااهلان بیفتند .
بجانی افزود: مسئولین باید از هرگونه سخنی که تضعیف شورای نگهبان شمرده شود، پرهیز کنند و سخنی نگویند که دشمن شاد کن باشد.
امام جمعه تسوج تصریح کرد: وظیفه اصلی امروز ما شناخت نقشه ی استکبار و مبارزه با آنان است و مصادق عینی و اتم استکبار به فرموده ی مقام معظم رهبری آمریکا است. اینکه تصور کنیم با این مذاکرات که هنوزهم تکلیفش مشخص نیست آمریکا دست از دشمنی برداشته این نهایت ساده لوحی است. همچنان که خودشان هم گفتند چه توافق صورت گیرد چه نگیرد حمله ی نظامی به ایران هنوز به قوت خود باقی است. این نشان دهنده دشمنی است که در آیه ی 118آل عمران خداوند متعال میفرماید: (قد بدت البغضا من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر) یعنی دشمنى از لحن و سخنشان آشكار است و آنچه سينه ‏هايشان نهان مى‏دارد، بزرگتر است. و در ادامه میفرماید: در حقيقت، ما نشانه‏ها [ى دشمنى آنان‏] را براى شما بيان كرديم، اگر تعقل كنيد.
بجانی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار الآن در کشورهای منطقه دو برنامه را دنبال میکند: ایجاد اختلاف و نفوذ و مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند که راه نفوذ امریکا را میبندیم و اجازه نفوذ اقتصادی ،سیاسی،فرهنگی و …را نمی دهیم. واز مظلوم حمایت میکنیم و هر کس با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد ما با او دوستیم و حمایت میکنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.