کد خبر : 61598
تاریخ انتشار : شنبه 22 آگوست 2015 - 9:15

در تأمین آسایش دانش آموزان تلاش خواهیم کرد

در تأمین آسایش دانش آموزان تلاش خواهیم کرد

مدیرآموزش و پرورش شبستر:تمامی دانش آموزان منطقه شبستر در سطح شهرها و روستاها باید از امکانات مساوی بهره‌مند شوند که در طول سال تحصیلی با حضور در مدارس روستاها به مشکلاتشان رسیدگی خواهد شد.

IMG_0668به گزارش شبسترنیوز ،ابوالفضل سرتیپی در گفتگو با خبرنگاران شهرستان شبستر با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران  در پویا بودن آموزش و پرورش و عینیت یافتن آن در جامعه تلاش می کنند .

وی ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای هرجامعه  بوده و یکی از حقوق اساسی بشر می باشند و همه در آن سهیم می باشند

مدیر آموزش و پرورش شبستر با بیان اینکه جلب مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های جدی آموزش و پرورش است اظهار کرد:از همه دعوت می کنیم با در جهت توسعه آموزش وپرورش مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد پروژه مهر منطقه شبستر افزود:با توجه به اهمیت موضوع و نقش و جایگاه خطیر پروژه مهر در آماده سازی مدارس ، ستاد مذکور از ماه های پیش فعالیت خود را ویژه سال تحصیلی ۹۵-۹۴  آغاز کرده است و ساماندهی نیروی انسانی مدارس نیز شروع شده و در این مورد مشکلی نخواهیم داشت.

سرتیپی تقویت مدیریت آموزشگاهی را از دیگر اصول مهم آموزش و پرورش دانست و گفت:در تأمین آسایش دانش آموزان در سطح مدارس منطقه  تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول با ارزیابی وضعیت آموزشی منطقه شبستر تصریح کرد: فعالیت های مختلفی از جمله توسعه پژوهشسرای نور شبستر انجام شده تا بنیه علمی دانش آموزان تقویت شود و در سال جاری 18 نفر رتبه برتر در کنکور سراسری داشتیم و در پژوهشرا استعدادهای دانش آموزان کشف می شود.

وی عبور از کمیت گرایی به سوی کیفیت گرایی و توسعه عدالت آموزشی را از دیگر  اهداف آموزش و پرورش دانست و افزود:تمامی دانش آموزان منطقه شبستر در سطح شهرها و روستاها باید از امکانات مساوی بهره مند شوند و در طول سالتحصیلی با حضور در مدارس روستاها به مشکلاتشان رسیدگی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر با قدردانی از خیرین شهرستان شبستر بیان کرد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاران نقش مهمی در توسعه اماکن آموزش دارند و با توجه به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز ،کارساخت مدارس در نقاط مختلف بخش مرکزی در طول سال آغاز خواهد شد.

سرتیپی با تأکید بر برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس افزود:در قالب طرح یاوران نماز والدین دانش آموزان نیز همراه با فرزندان خود در نماز جماعت مدارس شرکت می کنند و این انگیزه ای برای دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح ختم قرآن در یک روز اظهارکرد:این طرح توسط مدرسه کتایون دادرس شبستر آغاز شده و مورد استقبال مدارس دیگر و حتی برخی مساجد قرار گرفته است و در این طرح دانش آموزان به صورت صفحه ای هرروز یک صفحه از قرآن کریم را ختم میکنند وهمچنین دانش آموزان با به همراه داشتن یک صفحه در طول روز می توانند با آیات ومعانی قرآنی بیشتری آشنا شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش شبستر درپایان از احداث کلینیک درمانی فرهنگیان در شبستر خبرداد و خاطرنشان کرد: بهره مندی فرهنگیان شهرستان از خدمات درمانی حق مسلم و طبیعی آنهاست و  پیگیری های لازم انجام شده و کارساخت این کلینیک به همت خیرین آغاز خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گمنام شنبه , 22 آگوست 2015 - 12:48

جناب آقای سرتیبی ماجرای شرکت داوطبلان آزاد در امتحانات مجدد نهایی در سال 94

دوست شنبه , 22 آگوست 2015 - 13:09

جناب سرتیپی این جلسه نمیشد در اداره برگزار بشه وباید بره اردوگاه وهزینه بشه

فانوس سیس شنبه , 22 آگوست 2015 - 17:00

باز آمد بوی ماه مدرسه و درس و کتاب و هندسه. از الان شوق و اشتیاق همه وجود دانش آموزان را فراگرفته و برا رفتن به مدرسه لحظه شماری میکنند.فقط یه مسله می مونه اونم دل کندن از تبلت و شبکه پویا و بازی تو کوچه و خوابیدن تا لنگ ظهر که اونم تا اواخر اسفند درست میشه . ان شاالله.

yashar یکشنبه , 23 آگوست 2015 - 17:29

اونوقت دیگه درس و مدرسه پر!!!!بعد اسفند هم عید و…. از درس خبری نیست

...................... یکشنبه , 30 آگوست 2015 - 0:01

فانوس سیس اره والااااااااااااااااااا

مگهمهمه یکشنبه , 23 آگوست 2015 - 17:59

درباره ي هجرت بسيج دانش اموزي هم عكس بزارين.

ما پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 22:06

مارابه امیدتوخیری نیست لااقل ….مرسان

ولي دانش آموز دوشنبه , 7 سپتامبر 2015 - 16:58

مدير محترم سايت شبستر خبر
با سلام
ضمن عرض خسته نباشيد خواهشمند است از مدرسه شاهد پسرانه شبستر كه در شان خانواده هاي شاهد نيست گزارش تهيه كنيد كه اكثر كلاسها 10 متر مربع يا 12 متر مربع هم مي باشند ولي 20 الي 25 دانش آموز در اين كلاسها جا داده ميشوند. و حدود 3 سال هست كه ميگويند به مدرسه جديد ميرويم ولي هنوز خبري از مدرسه جديد نيست مدرسه اي كه نيمه كاره در محله پنج توت (جانبازان ) قرار دارد. خواهشن از رئيس آموزش و پرورش در اين مورد پاسخ بخواهيد.

علی رضا سه‌شنبه , 8 سپتامبر 2015 - 20:38

به همین خیال باشید………